Ξύπνησα στις 6.00 το πρώι και ετοιμάστηκα. Έφαγα πρωινό και μπήκα γρήγορα να δω τι έγινε στο Twitter και στο Tumblr. Ο αδερφός μου σηκώθηκε και ήρθε στην κουζίνα αλλά δεν είχε ετοιμαστεί.
“δεν θα έρθεις?”
“όχι...αρρώστησα!”
“μα καλά τέτοια εποχή? Καλοκαίρι έχουμε”
“τώρα με έπιασε τι να κάνω”
“καλά...εγώ φεύγω”
“εντάξει”
έφυγα απο το σπίτι και ξεκίνησα για το σχολείο. Στον δρόμο βρήκα την Sophie και συνεχίσαμε το δρόμο μας. Κάποια στιγμή το κινητό μου δονήθηκε και το έβγαλα και είδα πως είχα ένα μήνυμα απο την αδερφή μου. Για την ακρίβεια δεν είναι αδερφή μου, είναι η κολλητή μου που μιλάμε μέσο Facebook και έχουμε δεθεί πάρα πολύ.“καλημέρα”
“γειααααα”
“τι κάνεις?”
“μου λείπεις! Και εδώ στην Αυστραλία έχουμε καλοκαίρι”
“και εμένα μου λείπεις!!! και εμείς εδώ έχουμε Χειμώνα! Και εσείς τελειώνεται το σχολείο για καλοκαίρι!”
το κοιτούσα και γελούσα γιατί ήξερα ότι ζήλευε που εδώ τελειώνω το σχολείο για καλοκαίρι, ενώ εκείνη τελείωσε το πρώτο τρίμηνο και ξεκινούσε το δεύτερο.“να σε πάρω τηλέφωνο?”
της γράφω και εκείνη μου λέει “ναι”. Την παίρνω τηλέφωνο και το σηκώνει στο πρώτο χτύπημα.“γειααααααααααα”
λέμε ταυτόχρονα και γελάμε.“τι κάνεις? Πως είσαι?”
“πως να είμαι? Περπατάω αυτή την στιγμή για το σχολείο”
“μιλάμε ακατάληλλη στιγμή?”
“όχι καλέ...ίσα, ίσα καλά έκανες και μου έστειλες και τώρα μιλάμε”
“τέλεια”
“πως πάει που ξεκίνησες την τρίτη λυκείου?”
“ρεε είναι δύσκολα, εσύ που τέλειωσες την τρίτη?”
“επιτέλους όχι άλλο σχολείο! Τώρα πανεπιστήμιο!”
“τι θα σπουδάσεις τελικά?”
“ψυχολογία αποφάσισα, αλλά για έναν χρόνο θα στέλνω βιογραφικά σε πανεπιστήμια εδώ στην Αυστραλία και μετά”
“ωραία, εγώ έχω χρόνο ακόμα!”
“πάρα πολύ κιόλας”
“για πες μου τι έγινε με τον Ashton?”
“εεε...τώρα είναι κάπως δύσκολα τα πράγματα!”
“γιατί τι έγινε?”
“εε...χωρίσαμε”
“τι πράγμα? Γιατί? Εσύ δεν μου έλεγες ότι όλα είναι μια χαρά?”
“ναι...αλλά φεύγει”
“τι εννοείς?”
“θυμάσαι που σου είχα πει ότι είναι σε συγκρότημα?”
“ναι το θυμάμαι και τους έψαξα κιόλας”
“ναι...θα είναι opening act στο καινούριο tour των One Direction...για αυτό θα πρέπει να φύγει”
“και γιατί χωρίσατε?”“εγώ τον χώρισα γιατί πίστευα πως θα ήταν καλύτερο και για τους δυο μας”
“πας καλά κορίτσι μου? Γιατί το έκανες αυτό?”
“μην με κάνεις να νιώθω χειρότερα, ήδη το μετανιώνω αυτό που έκανα”
YOU ARE READING
Long Way Home (Ashton F. Irwin)
FanfictionΌταν κάποιος σου λέει πως πρέπει να φύγει για μια περιοδεία με το συγκρότημα του, ενώ εσύ θέλεις να τον ακολουθήσεις? Τι κάνεις? Εγώ ακολούθησα αυτό το αγόρι και τώρα το μετανιώνω. Γιατί? Γιατί ήμουν τυφλωμένη από έρωτα! ΝΑ ΓΙΑΤΊ!!! Το όνομα του? As...