What Is He Doing Here?

123 16 2
                                    

Το κοιτούσα και το ξανακοιτούσα. Ανοιγόκλεινα τα μάτια μου συνέχεια για να προσπαθήσω να καταλάβω ότι όντως δεν ήμουν έγκυος.

“λοιπόν...?”

με φέρνει στην πραγματικότητα η Αθηνά. Σήκωσα το βλέμμα μου και την κοίταξα.

“δεν είμαι”
είπα σχεδόν ψυθιριστά. Εκείνη χαμογέλασε και σηκώθηκε από την θέση της για να με αγκαλιάσει.

“είδες που αγχωνόσουν για το τίποτα?”
“ίσως ήταν τυχαίο, αλλά ο Ashton είπε-...”
με διέκοψε.

“δεν σημαίνει ότι θα σε άφηνε κιόλας”

μου λέει. Της χαμογέλασα και εγώ έτρεξα προς την σκηνή όπου ακόμα έπαιζε το συγκρότημα. Είπαν άλλα 2 τραγούδια και μετά κατέβηκαν από την σκηνή. Εγώ ήμουν χαμογελαστή και περίμενα τον Ashton να κατέβει από την σκηνή. Πρώτα κατέβηκαν ο Calum, μετά ο Luke και ο Michael και στο τέλος ο Ashton. Με το που με είδε με αγκάλιασε σφικτά.

θα το περάσουμε μαζί, στο υπόσχομαι”
μου είπε και εγώ χαμογέλασα και βγήκα από την αγκαλιά του, έτσι ώστε να τον αντικρίσω.

Ashton...δεν είμαι”
του λέω και εκείνος με κοιτούσε με ένα περιέργο βλέμμα. Του έδωσα το τεστ και εκείνος το κοίταξε.

δεν είσαι?”

όχι...απλά ήταν τυχαίο όλο αυτό. Δεν ξέρω γιατί μου συνέβη όταν ήρθαμε”
με αγκάλιασε ξανά και ανταπέδωσα.

αν ήσουν θα σε φρόντιζα”
“και η καριέρα σου?”
“θα έβρισκα τρόπο με όλα”

απαντάει και εγώ τον σφίγκω περισσότερο.

Laura...δεν μπορώ να αναπνεύσω”

λέει και εγώ τον αφήνω και αρχίσαμε να γελάμε.

στα αλήθεια θα με φρόντιζες?”
“τι θα έκανα? Αφού θα ήταν και δικό μου παιδί”
απαντάει και μου δίνει ένα φιλί στο μέτωπο. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η Αθηνά έλεγε ότι με αλλάζει και ότι δεν με αναγνωρίζει εκείνη? Εννοώ, ναι με αλλάζει αλλά σε καλύτερο άνθρωπο. Με βοηθάει. Μπορεί να μαλώνουμε καμιά φορά, αλλά έτσι είναι τα ζευγάρια. Πάντα βρίσκουμε τρόπο να είμαστε μαζί.

Ashton...πάμε να φάμε? Πεινάω”
του λέω και με κοιτάει.

μήπως μου λες ψέματα?”
“γιατί?”
“γιατί είπες ότι πεινάς”
“χαχαχαχα...όχι...δεν είμαι, αλήθεια”
του λέω και γελάμε, ενώ μετά πήγαμε να φάμε κάπου.

Γυρίσαμε πίσω στο dressing room και πήραμε τα μπουφάν μας και στην συνέχεια φύγαμε από την αρένα. Καθώς περπατούσαμε μέσα στην νύχτα, στους δρόμους του Sunrise, γύρισα και κοίταξα για λίγο τον Ashton. Είχε αλλάξει αρκετά από τότε που ξεκίνησε η περιοδεία, από τότε που τον γνώρισα. Θυμάμαι που το μαλλί του ήταν ίσιο και είχε αυτή την φάτσα την γλυκούλα και είχαν περάσει μόνο 2 με 3 μήνες από τότε που έκλεισε τα 18 του. Τώρα...τώρα το μαλλί του είχε γίνει μπούκλα σχεδόν, η φάτσα του παραμένει γλυκούλα αλλά όσο περνάει ο καιρός γίνεται πιο...άντρας να το πω. Τώρα είναι ένας 18άρης έφηβος. Και...τον άλλο μήνα γίνεται 19. Μερικές φορές μου την δίνει που εγώ έκλεισα τα 18 πριν λίγους μήνες και πρέπει να περιμένω το 2014 για να κλείσω τα 19, ενώ ο Ashton θα γίνει 20.

Long Way Home (Ashton F. Irwin)Onde histórias criam vida. Descubra agora