Shouldn't Come To England

177 18 7
                                    

Τα μάτια μου άνοιξαν απότομα και δεν μπορούσα να ηρεμίσω την αναπνοή μου. Είχα δει το πιο φρικτό όνειρο. Είδα ότι εγώ και ο Ashton ήμασταν σε ένα μπαράκι εδώ στην Αγγλία και περνούσαμε υπέροχα, χορεύοντας είτε αργά, είτε γρήγορα τραγούδια. Όμως κάποια στιγμή είδα τον Ashton να είναι με άλλη κοπέλα και να χορεύουν, λες και εγώ δεν υπήρχα, μετά απο λίγο εκείνη τον φίλησε και εγώ έμεινα με το στόμα ανοιχτό και να τον βλέπω να ανταποδίδει, ενώ εγώ ακόμα τους κοιτούσα. Έτσι ξύπνησα προσπαθώντας να ηρεμίσω την αναπνοή μου. Ήξερα ότι κάτι δεν θα πήγαινε καλά. Κοίταξα στα δεξιά μου και δεν το βρήκα εκεί. Γιατί δεν είναι εδώ? Πήρα το κινητό και είδα την ώρα ότι ήταν 5.00 τα ξημερώματα.

Ashton?”
είπα χαμηλόφωνα αλλά δεν πήρα καμία απάντηση.

Ashton?”
είπα πιο δυνατά.

Laura?”
“που είσαι?”

εδώ είμαι”
“έλα πίσω στο κρεβάτι”
“δεν μπορώ”
“γιατί?”
“γιατί σε μία ώρα πρέπει να φύγω”
“και να πας που?”
“στο στούντιο”
“σωστά”
τον άκουσα να περπατάει και να έρχεται προς την μεριά μου.

εσύ γιατί ξύπνησες?”
“εε...είδα εφιάλτη και ξύπνησα”
“τι εφιάλτη”
“τίποτα το σημαντικό”
“καλά”
“απο τι ώρα είσαι ξύπνιος?”
“τώρα ξύπνησα, δεν έχω πάρα πολύ ώρα”
μου απαντάει και ανάβει το φωτάκι δίπλα από το κομοδίνο μου.

είσαι όμορφη όταν κοιμάσαι, το ξέρεις?”
“αλήθεια?”
“είσαι τόσο γαλήνια”
“ευχαριστώ”
“μην ξαναφορέσεις make-up”
“δεν γίνεται, πρέπει να καλύψω τις ατέλειες μου”
“εμένα μου αρέσουν αυτές οι ατέλειες”
“ναι, αλλά στις fans δεν θα αρέσουν”
“και που ξέρουν ότι είμαστε μαζί?”
“δεν το ξέρουν απλά υπάρχουν φήμες και φυσικά φωτογραφίες απο το αεροδρόμιο στο Σύδνεϋ”
“και τι λένε?”
“τίποτα απλά υποψιάζονται και οι fans αρχίζουν τα αρνητικά σχόλια στο Twitter”
“μην σε νοιάζουν αυτά”
“μα κάποια στιγμή πρέπει να τους το πούμε”
“το ξέρω αλλά όχι ακόμα”
“και πότε?”
“θα δούμε”
“καλά”
για μερικά λεπτά δεν λέγαμε τίποτα μέχρι που ο Ashton με κοίταξε με ένα χαμόγελο.

θες να έρθεις μαζί μου στο στούντιο?”
“ναι!”
φωνάζω ενθουσιασμένα.

πρέπει να ετοιμαστείς όμως γιατί θα πρέπει να φύγουμε σε 40 λεπτά”
“εντάξει”

λέω και παραμερώ το πάπλωμα και σηκώνομαι απο το κρεβάτι κατευθυνόμενη προς την βαλίτσα μου για να βγάλω μερικά ρούχα. Διάλεξα κάτι απλό, ένα μαύρο κολλητό τζιν και μια άσπρη χνουδωτή μπλούζα η οποία μου είναι λίγο κοντή. Μπήκα στο μπάνιο και έκανα ένα γρήγορο ντουζ και με το που τέλειωσα, έβαλα τα ρούχα μου και άρχισα να βάφομαι. Έβαλα την βάση προσώπου και πρόσθεσα λίγο ρουζ στα μάγουλα μου και σειρά τώρα είχαν τα μάτια μου. Έβαλα μολύβι κάτω απο τα μάτια μου και από πάνω ζωγράφισα μια γραμμή eye-liner στο καθέ ένα και έβαλα αρκετή μάσκαρα για να τονίσω τις βλεφαρίδες μου. Όταν τέλειωσα βγήκα απο το μπάνιο και είδα τον Ashton να κάθεται σε μια καρέκλα και να με περιμένει.

Long Way Home (Ashton F. Irwin)Where stories live. Discover now