Concert Tickets

40 8 1
                                    

Αφούη ταινία είχε τελειώσει, έβαλα την Luxγια ύπνο καιμετά πήγα πάλι πίσω στον καναπέ, όπουκαθόταν ο Ashtonκαι έβλεπετους τίτλους τέλους της ταινίας.

"Ash...ηταινία έχει τελειώσει"
"το ξέρω...αλλάβαριέμαι να το κλείσω"
"όταν λέω, ότιείσαι χαζό"

είπα και γελάσαμε.

"λοιπόν...σκέφτηκακάτι"
είπε οAshtonκαθώς εγώέκλεισα την τηλεόραση και κάθισα δίπλατου.

"ωχ...τι θαμου πεις τώρα?"
είπακαι εκείνος με έφερε κοντά του.

"λοιπόν...σκέφτηκανα περάσουμε λίγο χρόνο μαζί"

"μα είμαστανμόνοι μας"
"ναι, αλλά...πήγαμε σεαρκετά μέρη...αφού πρώτα έπρεπε να σετραβάω από το κρεβάτι για να σηκωθείς"
"τοtour φταίει"
"το ξέρω...αλλάδεν είναι αυτό το θέμα μας...σκέφτηκα νασε πάω σε μια συναυλία"
είπεκαι χαμογέλασε, κοιτώντας αλλού.
"συναυλία?Ash..."
"δεν τελείωσα"
είπεκαι εγώ σώπασα.

"λοιπόν...πεςμου πάλι πια είναι τα αγαπημένα σουσυγκροτήματα"
"Ash...σταέχω πει χιλιάδες φορές..."
"δενπειράζει...πες μου"
"καλά...έχει σχέσημε αυτή την συναυλία που θες να μεπας?"
"ναι...λέγε"
"λοιπόν...OneDirection, 5 Seconds Of Summer..."
"εκτός απόεμάς και τα παιδιά"
"καλά...GreenDay, Blink-182, Bring Me The Horizon και AllTime Low"

είπα χαρούμενακαι εκείνος χαμογέλασε.

"ωραία...κοίτατι θα γίνει τώρα...θα σου δώσω αυτόν τονφάκελο και εσύ θα τον ανοίξει, αλλά μηντσιρίξεις. Έχουμε και την μικρή πουκοιμάται"
"εντάξει"
είπακουνώντας το κεφάλι μου καταφατικά,πέρνωντας το φάκελο από το χέρι τουAshton.
"μετο που σου πω, θα τον ανοίξεις...1...2...3"
είπεκαι εγώ τον άνοιξα με τρεμάμενα χέρια.Ο Ashtonμε είχε πάειήδη στην συναυλία των GreenDay και ήλπιζαπως τώρα θα είναι ένα από τα άλλα τριασυγκροτήματα. Εντάξει ήθελα να είναιπιο πολύ η AllTime Low. ΤεράστιαFan εδώκαι 5 χρόνια. Έβγαλα τα εισητήρια πρώτακαι κοίταξα το όνομα του συγκροτήματος,ενώ μετά κοίταξα τον Ashtonσοκαρισμένη.

"είναιγια...την συναυλία...των...AllTime Low"
"επειδή σε είχα πάει ήδηστην συναυλία των Green Day,σκέφτηκα να σε πάω σε μία από τα άλλασυγκροτήματα, αλλά οι Bring MeThe Horizon είχαν τελειώσει το tour,οι Blink-182 κάνουνπεριοδεία του χρόνου το καλοκαίρι καιτα εισητήρια δεν έχουν βγει ακόμη,σκέφτηκα να σε πάω στους AllTime Low μιας και είναι τώρα σεπεριοδεία"
είπεκαι εγώ κοιτούσα τα εισητήρια ακόμη.

"καιείναι...front row...Ashton...είναιfront row"

"και δεν είναιμόνο αυτά"
"τι άλλο έκανες?"
ρώτησακαι μου έδωσε άλλον έναν φάκελο.

"πόσουςφακέλους έχεις πίσω από την πλάτησου?"
είπα καιγέλασαμε λίγο.

"μόνοαυτόν"
είπε καιμου τον έδωσε. Εγώ τον αγκάλιασα πρινανοίξω τον δεύτερο φάκελο και εκείνοςανταπέδωσε.

"γιατί τοέκανες αυτό?"
"μα να μην αγκαλιάσωτο αγόρι που θέλει να με πηγαίνει σεσυναυλίες? Όχι ότι συφμωνώ να χαλάς ταλεφτά σου σε εμένα αλλά...τέλος πάντων"

"αφού ξέρωτι θέλεις...και ξέρεις ότι σε αγαπώ καιτο κάνω όλο γιατί ξέρω πόσο πολύ λατρεύειςαυτά τα συγκροτήματα. Τώρα άνοιξε αυτόντον φάκελο"
είπεκαι εγώ άφισα τα εισητήρια στο τραπεζάκικαι άνοιξα τον δεύτερο φάκελο βγάζονταςαπό μέσα ένα χαρτί. Ξεκινώντας να τοδιαβάζω, σιγά, σιγά άρχισα να συνιδητοποιώπως είναι specialbackstage passes γιανα δω τους AllTime Low.

"θες να μεπεθάνεις...που τα βρήκες αυτά? Συνήθωςδεν υπάρχουν τέτοια"
"έκανα λίγο ταμαγικά μου και ορίστε. Και θα πας στηνσυναυλία τους αλλά και θα τουςγνωρίσεις"
είπεκαι εγώ έπεσα κυριολεκτικά πάνω τουφιλώντας τον.

"θα με πεθάνεις"

του είπα καιεκείνος γέλασε.

"τα πάντα γιατην βασίλισσα μου"

 "δεν είμαιβασίλισσα"
"θα γίνεις και θα είσαιδικιά μου"
είπεκαι εγώ χαμογέλασα λίγο.
"έχουμεχρόνο να σκεφτούμε για το αν θαπαντρευτούμε"
"εγώ πάντως το μέλλονμου το βλέπω με εσένα"
"ναι ότιπεις"
απάντησακαι γελάσαμε.


Long Way Home (Ashton F. Irwin)Where stories live. Discover now