Την επόμενη μέρα ξύπνησα από τα χέρια του Ashton που πείραζαν τα μαλλιά μου. Προσπάθησα να ντεντωθώ όσο μπορούσα μιας και τώρα ήταν λίγο δύσκολο, επειδή ο χώρος ήταν περιορισμένος.
“καλημέρα”
“hey”
είπα χωρίς να ανοίξω τα μάτια μου, ενώ γύρισα το σώμα μου. Το στήθος μου να ακουμπάει το στέρνο του.Πως κοιμήθηκες?”
“μμμ”είπα και έφερα τα χέρια μου γύρω από τον λαιμο του. Άνοιξα σιγά, σιγά τα μάτια μου και τον αντίκρισα να μου χαμογελάει.
“το ξέρεις ότι είσαι όμορφη όταν κοιμάσαι?”
“μμμ...όχι”
του απαντάω και έρχομαι πιο κοντά του.“φτάσαμε στην Γλασκώβη”
“εντάξει”
του απαντάω και πήγα να σηκωθώ, όταν το χέρι του με τράβηξε πάλι κοντά του.“και όταν εννοώ αυτό δεν εννοώ να σηκωθείς”
“μα έχεις συνέντευξη”
“όχι εμείς...τα αγόρια”
“αλήθεια τώρα?!”είπα με νεύρα.
“σσσς...μην φωνάζεις! Κοιμούνται”
“συγνώμη”
λέω και γυρνάω να τον κοιτάξω, καθώς τον πλησίασα και τον φιλήσα γλυκά.
“μμμ...σταμάτα γιατί δεν θα αντέξω και θα σε βάλω κάτω”
“χχχ...δεν μπορείς”
“και γιατί αυτό?”
“όλοι είναι εδώ”του λέω και στριφογυρνάω τα μάτια μου.
“είσαι χαζός”
“όχι δεν είμαι”
“είσαι”του λέω και γελάω μαζί του, ενώ σηκώθηκα για να πάω να πιω λίγο νερό, φορώντας την μπλούζα του Ashton. Όταν πήγα στην μικρή κουζίνα που έχουμε είδα τον Michael να τρώει δημητριακά.
“καλημέρα”
“καλημέρα Laura”μου λέει και παίρνω και εγώ ένα μπολ και βάζω δημητριακά. Δεν ήθελα τελικά νερό. Κάθισα δίπλα στον Michael και αρχίσαμε να λέμε διάφορα. Μετά από λίγο ήρθε και ο Ashton και όταν με είδε δίπλα στον Michael φαινόταν στα χαρακτηριστικά του πως ζήλεψε. Πήρε μια κούπα και την γέμισε με καφέ, ενώ μετά κάθισε δίπλα μου και πέρασε το χέρι του γύρω από την μέση μου φέρνοντας με κοντά του. Εγώ συνέχισα να μιλάω με τον Michael και δεν έδωσα σημασία στην κίνηση του Ashton να με φέρει κοντά του. Δηλαδή δεν μπορώ να μιλάω με τον φίλο μου? Το κράτημα του Ashton έγινε πιο σφικτό και εγώ πήρα το χέρι του και το έβγαλα από την μέση μου, κοιτώντας με ένα αυστηρό βλέμμα. Εκείνος σηκώθηκε από την θέση του και πήγε πίσω στο μικρό σαλόνι που υπάρχει.
أنت تقرأ
Long Way Home (Ashton F. Irwin)
أدب الهواةΌταν κάποιος σου λέει πως πρέπει να φύγει για μια περιοδεία με το συγκρότημα του, ενώ εσύ θέλεις να τον ακολουθήσεις? Τι κάνεις? Εγώ ακολούθησα αυτό το αγόρι και τώρα το μετανιώνω. Γιατί? Γιατί ήμουν τυφλωμένη από έρωτα! ΝΑ ΓΙΑΤΊ!!! Το όνομα του? As...