Η ώρα έφτασε. 4.30 και η πόρτα αυτή την στιγμή χτυπούσε. Πήγα και την άνοιξα και τον αντίκρισα.
“γειααα”
“γεια...είσαι έτοιμη?”“εμμ...δώσε μου δύο λεπτά μόνο να πάρω το κινητό μου και τα κλειδιά μου”
“τα βρήκες?”
“ναι...τα ξέχασα στο δωμάτιο μου”“οκ...”
“έτοιμη πάμε”
του λέω και ήμουν έτοιμη να κλείσω την πόρτα όταν άκουσα την φωνή της μαμάς μου να με καλεί.“Λάουρα που πας?”
“θα πάω σε μια συναυλία”
“πότε έκλεισες εισητήρια για κάτι τέτοιο?”
“μαμά...ένας φίλος μου με κάλεσε”
“και ποιος είναι αυτό- ααα...γεια”
“γεια σας”
“είσαι φίλος της Laura?”
“ναι...θα πάμε μαζί στην συναυλία που κάνω εγώ και οι φίλοι μου”
“αα...εντάξει...καλά να περάσετε”
“μαμάαααα”
“τι?”
“τίποτα ασ' το θα τα πούμε”
της λέω και κλείνω την πόρτα.“θα πάρουμε το αμάξι σου?”
“ναι...έλα πάμε”
μου απαντάει και κατεβαίνουμε. Ξεκλείδωσε το αμάξι και μπήκαμε μέσα. Έβαλε μπρος την μηχανή και άφησε το χειρόφρενο αλλά το ξανα πάτησε και γύρισε με μια γρήγορη και με φίλησε πεταχτά...στο μάγουλο. Πάτησε γκάζι και ξεκινήσαμε.Με το που φτάνουμε παρκάρουμε το αμάξι και μπαίνουμε μέσα στο θεάτρο.
“wow! Είναι μεγάλο”
“που να δεις με τις φαν που θα μαζευτούν”
“να σε ρωτήσω κάτι?”
“ναι πες μου”
“μπορώ μετά την συναυλία να φέρω μια φαν?”
“φυσικά”
“ωραία...και κάτι άλλο”
“τι πάλι”
“γιατί στο σχολείο φέρεσαι σαν κόπανος και βλάκας?”
“γιατί πολύ απλά πριν συμπεριφερθώ έτσι όλοι με πείραζαν, για αυτό και εγώ άλλαξα το στυλ μου και έχω αυτό που βλέπεις στο σχολείο...δεν είμαι κακός”
“το ξέρω...θέλω να πω...όταν είσαι εκτός σχολείου είσαι άλλος άνθρωπος”
“καμιά φορά όμως μπορεί να βγει ο κακός εαυτός μου και εκτός σχολείου”“τότε να προσέχω”
“χαχαχαχα...δεν πρόκειται να σου κάνω κακό”
“δεν το ξέρεις αυτό”
“έλα μαζί μου”αλλάζει το θέμα και πιάνει το χέρι μου και με κατευθύνει σε έναν άγνωστο προορισμό.
“Ashton που με πας?”
τον ρωτάω μα δεν απάντησε, κοίταξα την ταμπέλα που έγραφε to stage και τότε κατάλαβα που με πήγαινε. Ανεβήκαμε πάνω στην σκηνή και είδα το θεάτρο. Πάντως ήταν αρκετά μεγάλο.
KAMU SEDANG MEMBACA
Long Way Home (Ashton F. Irwin)
Fiksi PenggemarΌταν κάποιος σου λέει πως πρέπει να φύγει για μια περιοδεία με το συγκρότημα του, ενώ εσύ θέλεις να τον ακολουθήσεις? Τι κάνεις? Εγώ ακολούθησα αυτό το αγόρι και τώρα το μετανιώνω. Γιατί? Γιατί ήμουν τυφλωμένη από έρωτα! ΝΑ ΓΙΑΤΊ!!! Το όνομα του? As...