Ο Ashton με είχε αγκαλιά, είμασταν ακόμα στο πάτωμα, με εμένα να κλαίω.
“σε παρακαλώ...ηρέμισε”
είπε αλλά εγώ δεν μπορούσα να σταθεροποιήσω την ανάσα μου.“Laura...Laura κοίτα με...κοίτα με”
είπε απαλά. Τα χέρια τουκατευθύνθηκαν στα μάγουλα μου και εγώ σήκωσα το βλέμμα μου.“προσπάθησε να πάρεις βαθιές ανάσες”
είπε και εγώ κούνησα το κεφάλι μου αρνητικά.“δεν...δεν μπορώ”
είπα εγώ, προσπαθώντας να αποφύγω το βλέμμα του.“κοίτα με...κοίτα με, σε παρακαλώ”
“όχι...με έχεις πληγώσει ήδη μία φορά και δεν ξέρω πως είμαι ακόμα εδώ μαζί σου μετά από αυτό”
“Laura...σε παρακαλώ...ηρέμισε...λες χαζομάρες...ηρέμισε”
“άσε με”
του φωνάζω, μα εκείνος δεν με άκουσε και ενώνει τα χείλη μας. Μετά από λίγο απομακρύνθηκε λίγα εκατοστά από εμένα και με κοίταξε. Τον κοίταξα και εγώ.“σε αγαπάω...και μην σκεφτείς ποτέ το αντίθετο”
είπε ψυθιριστά. Για κάποιο λόγο η ανάσα μου είχε σταθεροποιηθεί και εγώ το κοιτούσα.“μα δεν με εμπιστεύεσαι”
“δεν είπα ποτέ κάτι τέτοιο...απλά θέλω να σε προστατέψω”είπε και σηκώθηκε. Άπλωσε το χέρι του προς τα εμένα και πήρε το δικό μου για να με σηκώσει. Περπατήσαμε μέχρι το κρεβάτι και με ξάπλωσε, ενώ εκείνος πήγε στο μπάνιο. Εγώ έκλεισα τα μάτια μου και με πήρε ο ύπνος.
3 Months Later. 23 September 2013. Adelaide, Australia.
Αυτοί οι 3 μήνες, μετά απο εκείνη την ημέρα που είδα τον Κωνσταντινό στο Sunrise, ήταν απλοί. Όλο το καλοκαίρι το περάσαμε στην περιοδεία και στις συναυλίες. Δεν είχαμε ξακουραστεί σχεδόν καθόλου και αυτό ήταν το χειρότερο σημείο. Μπορεί να έμενα ξύπνια και 48 ώρες από το jetlag, ήμουν χάλια. Τουλάχιστον στις 10 Αυγούστου τελείωσε η περιοδεία στην Αμερίκη και μπορέσαμε να γυρίσουμε πίσω στην Αυστραλία να δούμε τις οικογένειες μας και να ξεκουραστούμε. Περιτό να πω ότι κοιμήθηκα πάρα πολλές ώρες όταν γυρίσαμε πίσω.
Και τώρα, πάλι από την αρχή. Σήμερα ήταν 23 Σεπτεμβρίου, που σήμαινε ότι σήμερα θα ξεκίναγε η περιοδεία στην Αυστραλία με πρώτη στάση το Adelaide. Είμασταν στην αρένα και τα αγόρια ήταν για το opening act τους, ενώ εγώ ήμουν στο dressing room με την Lux και παίζαμε ένα επιτραπέζιο που είχε φέρει. α...η κολλητή μου η Αθηνά...μετά το τέλος της περιοδείας στην Αμερική, γύρισε πίσω στην Ελλάδα για να ξεκινήσει το Πανεπιστήμιο. Ήμουν τόσο περίφανη για εκείνη που ξεκινούσε το Πανεπιστήμιο και φυσικά με έβαλε να της υποσχεθώ πως θα πάω να δω την Αποφοίτηση της, η οποία θα γινόταν σε 4 χρόνια από τώρα, αλλά τι να πει κάνεις?
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Long Way Home (Ashton F. Irwin)
ФанфикΌταν κάποιος σου λέει πως πρέπει να φύγει για μια περιοδεία με το συγκρότημα του, ενώ εσύ θέλεις να τον ακολουθήσεις? Τι κάνεις? Εγώ ακολούθησα αυτό το αγόρι και τώρα το μετανιώνω. Γιατί? Γιατί ήμουν τυφλωμένη από έρωτα! ΝΑ ΓΙΑΤΊ!!! Το όνομα του? As...