Talking About The Past

147 18 2
                                    

Την επόμενη μέρα ξύπνησα και το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να γυρίσω να βρω τον Ashton δίπλα μου, μα δεν ήταν. Έσπρωξα την γκρι κουβέρτα και σηκώθηκα από το μικρό κρεβάτι. Ένας κρύος αέρας διαπέρασε το σώμα μου, μιας και ήμουν μόνο με τα εσώρουχα. Πήρα το μπλε καρό πουκάμισο του Ashton το οποίο βρισκόταν σαν κουβάρι στην άκρη του μικρού κρεβατιού και το φόρεσα περνώντας τα χέρια μου μέσα από τα μανίκια και αφήνωντας το ξεκούμπωτο. Κοίταξα στο σαλόνι στο τέλος του tour bus μα δεν ήταν κανένας τους. Κατευθύνθηκα προς την μικρή κουζίνα και πήρα μια κούπα από ένα ντουλάπι και έβαλα καφέ. Κάθισα στο τραπέζι και πήρα το κινητό στα χέρια μου κάνωντας scroll down στο twitter και ακολούθησα επίσης μερικές fans.

Καθώς έπινα τον καφέ μου η πόρτα του tour bus άνοιξε και μπήκε μέσα ο Harry. Άφησα το κινητό πάνω στο τραπέζι και τον κοίταξα που μπήκε μέσα και κάθισε απέναντι μου.

γεια”
“καλημέρα”
λέω και παίρνω το κινητό μου στα χέρια μου πάλι χωρίς να τον κοιτάξω. Ο Harry ήταν ο αγαπημένος μου από το συγκρότημα αλλά δεν το ξέρει και δεν πρόκειται να το μάθει.

λοιπόν...”

τον ακούω να λέει και σηκώνω το βλέμμα μου από την οθόνη του κινητού μου για να τον κοίταξω.

που είναι ο Ashton?”

ρωτάω και σηκώνομαι από την θέση μου αφήνωντας το κινητό και παίρνωντας την κούπα για να την αφήσω στον νεροχύτη.

στην αρένα και κάνουν πρόβα”
“μάλιστα”
λέω και ανοίγω την βρύση για να πλύνω την κούπα μου και να την αφήσω πίσω στο ντουλάπι. Καθώς έπλενα την κούπα, ένιωθα τα μάτια του να με κοιτάνε και ένιωθα πάρα πολύ άβολα. Γενικά η κατάσταση είναι αβόλη αυτή την στιγμή γιατί είμαι μόνο με τα εσώρουχα μου και το μπλε πουκάμισο του Ashton και είναι ο Harry εδώ αυτή την στιμγή και με κοιτάει. Άβολο!

σταμάτα να με κοιτάς”
λέω και βάζω την κούπα μέσα στο ντουλάπι, αφού την σκούπισα για να στεγνώσει από τα νερά.

δεν σε κοιτάω”
απαντάει και εγώ γυρνάω να τον κοιτάξω.

αλήθεια τώρα?”
“γιατί να σε κοιτάξω? Επειδή είσαι μόνο με τα εσώρουχα σου και το πουκάμισο του αγοριού σου?”
λέει και εγώ φεύγω για να αλλάξω.

δεν πρόκειται να κάτσω να το συζητήσω αυτό το θέμα”

λέω και ανοίγω την βαλίτσα μου.

τι κάνεις?”
“όπως βλέπεις...ανοίγω την βαλίτσα μου για να βρω ρούχα να ντυθώ”
απαντάω και παίρνω από μέσα ένα μαύρο κολάν και μια μπλούζα Green Day. Έκλεισα την βαλίτσα και πήρα τα ρούχα στα χέρια μου.

Long Way Home (Ashton F. Irwin)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora