Officially His

168 18 6
                                    

 “Ashton! Όχι! Σε παρακαλώ! Μην! Μην το κάνεις” έλεγα καθώς δάκρυα πλημμύριζαν τα μάτια μου. “και τι θες να κάνω Laura? Γιατί μου το έκανες αυτό? Γιατί πήγες με τον Luke? Γιατί?” μου φώναζε καθώς είχε το όπλο στα χέρια του. “συγνώμη...είμασταν μεθυσμένοι όλοι μας και...” “δεν θέλω δικαιολογίες! Απλά πες μου γιατί! Είσαι ερωτευμένη μαζί του?”
“όχι! Ashton! Ασε κάτω το όπλο μην το κάνεις! Μην αυτοκτονήσεις!” του έλεγα αλλά μάταια, είχε πατήσει την σκανδάλη. Αυτοκτόνησε! “Ashton? Ashton! Ashton ξύπνα σε παρακαλώ μην με αφήνεις! Μην με αφήνεις! Συγνώμη! Συγνώμη, μωρό μου γύρνα πίσω! Σε παρακαλώ!” έλεγα καθώς έκλαιγα.

Τα μάτια μου άνοιξαν από αυτόν τον φρικτό εφιάλτη και άρχισα να κλαίω πάλι. Ένιωσα δίπλα μου κάποιον να κινείται.

μωρό μου?”

τον άκουσα να λέει και με κοίταξε τρομαγμένος.

A-Ash-ton?”

λέω και τον κοιτάω δακρυσμένη.

τι έγινε?”

οο θέε μου! Ήταν απλά ένα όνειρο! Ένα φρικτό όνειρο”

είπα και τον αγκαλιάσα σφικτά. Με αγκάλιασε και εκείνος και προσπαθούσε να με ηρεμίσει, αλλά δεν μπορούσα.

είσαι εδώ...είσαι ζωντανός! Αναπνέεις!”

έλεγα μέσα στην αγκαλιά του, ενώ εκείνος προσπαθούσε να καταλάβει τι έγινε.

είδες εφιάλτη?”
με ρωτάει και εγώ κουνάω καταφατικά το κεφάλι μου και μετά γύρισα και τον κοίταξα.

θες να το συζητήσουμε?”
“ναι...”
“τι έγινε?”
“ήσουν εσύ...με...ε-ένα ο-όπλο και εγώ π-που προσπαθούσα να σου πω να μ-μην α-α-αυτκοκτονήσεις και σου ζητούσα σ-συγνώμη π-που μέθυσα και πήγα με τ-τον L-Luke αλλά δ-δεν με α-άκουσες και π-πάτησες τ-την σ-σκανδάλη και εγώ έλεγα μετά να ξυπνήσεις α-α-α-αλλά δ-δέν τ-το ε-έκανες και έ-έκλαιγα”

είπα μέσα από τους λυγμούς μου. Ο Ashton είχε μείνει σοκαρισμένος με αυτό που μόλις του είχα πει και με πήρε στην αγκαλιά του, τρίβωντας μου την πλάτη για να ηρεμίσω.

σσσς...δεν πρόκειται να το κάνω αυτό! Δεν θα σε αφήσω!”

μου είπε και εγώ έκλαιγα, χωρίς να μπορώ να ηρεμίσω.

σσσς”
“μην αυτοκτονονήσεις! Μην με αφήσεις εδώ σε παρακαλώ!”
“δεν θα το κάνω...στο υπόσχομαι! Ηρέμισε! Ηρέμισε σε παρακαλώ”

μετά από κάποια λεπτά ηρέμισα, αλλά παρέμεινα στην αγκαλιά του Ashton.

μην το σκέφτεσαι ήταν απλά ένας εφιάλτης”
“μα σε είδα...να πατάς την σκανδάλη...και...και όταν σε παρακάλαγα να ξυπνήσεις, τα μάτια σου ήταν κλειστά και το αίμα να αναβλήζει από το στήθος σου και εγώ έκλαιγα”
“σταμάτα να το σκέφτεσαι! Τελείωσε!”

Long Way Home (Ashton F. Irwin)Where stories live. Discover now