Καθόμουν μαζί με την Sophie και βλέπαμε μια ταινία μαζί στο δωμάτιο της. Το κουδούνι χτύπησε και σηκώθηκε να πάει να ανοίξει.
“Αν είναι ο Ashton, πες του ότι δεν είμαι εδώ. Δεν θέλω καν να του μιλήσω”
“καλά...”
έφυγε απο το δωμάτιο και εγώ έμεινα μόνη μου. Όσο σκεφτόμουν ότι τον χώρισα μόνο και μόνο επείδη πίστευα πως θα είναι καλύτερο και για τους δυο μας, τόσο περισσότερο το μετάνιωνα και άρχισα να δακρύζω πάλι. Τον θέλω! Δεν περίμενα ποτέ ότι θα το έλεγα αυτό για ένα αγόρι αλλά, έλα όμως που το λέω! Είμαι ερωτευμένη μαζί του και τώρα δεν είναι πια δικός μου γιατί έκανα το χειρότερο λάθος!Η Sophie πήγε και άνοιξε την πόρτα και αντίκρισε το άτομο που η Laura της έιπε να του πει ότι δεν είναι εδώ.
“Ashton? Τι κάνεις εδώ πέρα?”
“ασ' τα αυτά που είναι?”
“που είναι ποιός?”“ξέρεις πολύ καλά για ποιον ήρθα!”
“όχι δεν ξέρω”
“την Laura! Που είναι?”
“δεν είναι εδώ”“μην μου λες ψέματα ξέρω ότι είναι εδώ μέσα!”
“σου λέω δεν είναι εδώ πέρα! Φύγε!”
εκείνη την ώρα νευρίασε και στρίμωξε την Sophie στον τοίχο. Εκείνη τρόμαξε με αυτή του την κίνηση και κοιτούσε τα σκαλιά, μήπως και κατέβει τελικά και την σώσει από όλη αυτή την κατάσταση.“Ashton...σε παρακαλώ! Αλήθεια σου λέω δεν είναι εδώ! Δεν πέρασε καν απο δω! Και τι στο καλό έγινε?”
“κάτι να μην σε νοιάζει, απλά πες μου που στο διάολο είναι”
“και εγώ σου λέω δεν είναι εδώ πέρα!”
του φώναξε και εκείνος κοπάνησε με το χέρι του τον τοίχο.Γιατί ρε γαμώτο αργεί τόσο?! Κατέβηκα κάτω να δω γιατί αργεί τόσο και τότε είδα τον Ashton...να στριμώχνει την Sophie στον τοίχο. Δεν μπορεί να γίνεται αυτό! Κάνουν πουλάκια τα μάτια μου.
“Ashton...σε παρακαλώ! Αλήθεια σου λέω δεν είναι εδώ! Δεν πέρασε καν απο δω! Και τι στο καλό έγινε?”
“κάτι να μην σε νοιάζει, απλά πες μου που στο διάολο είναι”
“και εγώ σου λέω δεν είναι εδώ πέρα!”την είδα να του φωνάζει και εκείνος να κοπανάει τον τοίχο με το χέρι του. Την άφησε και κίνησε για να φύγει.
“δηλαδή είναι στο σπίτι της?”
“για να σου λέω ότι δεν είναι εδώ”
άρχισα να κλαίω πάλι. Προσπάθησα όμως να μην ακουστώ. Ήθελα τόσο πολύ να τρέξω στην αγκαλιά του και να του πω ότι το μετάνιωσα αλλά για κάποιο λόγο δεν το έκανα.
YOU ARE READING
Long Way Home (Ashton F. Irwin)
FanfictionΌταν κάποιος σου λέει πως πρέπει να φύγει για μια περιοδεία με το συγκρότημα του, ενώ εσύ θέλεις να τον ακολουθήσεις? Τι κάνεις? Εγώ ακολούθησα αυτό το αγόρι και τώρα το μετανιώνω. Γιατί? Γιατί ήμουν τυφλωμένη από έρωτα! ΝΑ ΓΙΑΤΊ!!! Το όνομα του? As...