Σάββατο σήμερα. Ξύπνησα κεφάτη θα έλεγα, μιας και θα βοηθούσα την Sophie με τον στολισμό του σχολείου και θα ξεχνιόμουν λίγο αν και ήξερα πως αύριο θα πήγαινα μαζί του στις πρόβες του συγκροτήματος. Έφυγα και πήγα στο σχολείο όσο πιο γρήγορα μπορούσα γιατί άργησα να ξυπνήσω και μετά θα είχα την Sophie να με ρωτάει γιατί άργησα να έρθω. Με το που φτάνω εκεί την βρίσκω να δίνει εντολές στα παιδιά για το που να βάλουν το πανό.
“εκεί, μια χαρά είναι”
την άκουσα να λέει και την σκούντηξα.
“heyy...ήρθα!”
“γειαααααα”λέει και με αγκαλιάζει σφικτά
“Sophie δεν μπορώ να πάρω ανάσα”
“οχ..χαχαχαχα...συγνώμη”
“δεν πειράζει”“λοιπόν...τι θες να κάνω?”
“πάρε αυτές τις αφίσες και κόλλησε τες στους τοίχους”“εντάξει”
πήρα τα χαρτιά και άρχισα να τα κολλάω στους τοίχους του σχολείου.Είχαν περάσει 2 ώρες και εγώ είχα κολλήσει τις αφίσες, βοήθησα στο να κρεμάσουν κάποια λαμπάκια στην αίθουσα εκδηλώσεων όπου εκεί θα γινόταν και ο χορός, κρέμασα κάποιες κροδέλες και τώρα βοήθαγα ένα παιδί στο να μεταφέρει κάποια θρανία για τον μπουφέ που θα υπήρχε.
“σε ευχαριστώ που με βοηθάς”
“τίποτα...αφού κανένας δεν σε βοηθούσε, είπα να το κάνω εγώ”
“και πάλι σε ευχαριστώ”μου λέει και αφήνουμε το τελευταίο θρανίο. Ήμουν έτοιμη να πάω να βρω την Sophie για να την ρωτήσω αν θέλει κάτι άλλο, αλλά για κακή μου τύχη μπροστά μου βρήκα τον Ashton.
“καλημέρα”
“γεια”του απαντάω κοφτά και τον προσπερνάω αλλά εκείνος με πίανει απο το μπράτσο.
“γιατί δεν μιλάς?”
γύρισα και τον κοίταξα και οι χτύποι της καρδιάς μου άρχισαν να αυξάνονται για άλλη μία φορά
“γιατί πολύ απλά χθες δεν μου έδωσε καμία σημασία, λες και τα ξέχασες όλα”
“ποια όλα?”
“την Πέμπτη βγήκαμε μαζί και...με φίλησες”
του λέω χαμηλόφωνα τις τελευταίες λέξεις για να μην μας ακούσει κανένας“συγνώμη απλά είχα πολλές δουλειές”
“το είδα αυτό”
του λέω και φεύγω για να βρώ την Sophie. Βγήκα απο την αίθουσα εκδηλώσεων και κατευθύνθηκα προς το σημείο που ήταν η Sophie και βοήθαγε κάποια παιδιά. Με το που την πλησιάζω, ο Ashton με έσπρωξε σε μία τάξη και κλείδωσε την πόρτα.
YOU ARE READING
Long Way Home (Ashton F. Irwin)
FanfictionΌταν κάποιος σου λέει πως πρέπει να φύγει για μια περιοδεία με το συγκρότημα του, ενώ εσύ θέλεις να τον ακολουθήσεις? Τι κάνεις? Εγώ ακολούθησα αυτό το αγόρι και τώρα το μετανιώνω. Γιατί? Γιατί ήμουν τυφλωμένη από έρωτα! ΝΑ ΓΙΑΤΊ!!! Το όνομα του? As...