Είχε φτάσει επιτέλους η ώρα για να ετοιμαστούμε και να κάνουμε την βραδινή μας έξοδο. Ο Ashton δεν μου μιλούσε καθόλου μετά από αυτό που έγινε μεταξύ μας, ενώ εγώ μιλούσα λίγο με την Αθηνά και αρκετά με τον Calum και τον Michael. Γελούσαμε και κάναμε πλάκες ο ένας τον άλλον, μέχρι να φτάσει η ώρα για να φύγουμε.
“μπορείς να έρθεις να σου πω λίγο?”
ακούω την φωνή του να μου ψυθιρίζει. Σηκώθηκα και είπα στα παιδιά πως θα γυρίσω σύντομα και εκείνοι απλά μου έγνεψαν. Ο Ashton με πήρε από τον καρπό και με πήγε μέχρι το μικρό σαλόνι στο τέλος του tour bus.“τι έγινε?”
τον ρωτάω κοιτώντας τον.
“ήθελα να σου πω ότι το βράδυ θέλω να είσαι κοντά μου”
“γιατί? Κι αν είμαι με τον Mikey?”
“είπα πως θα είσαι μαζί μου!”
λέει μέσα από τα δόντια του. Τι έχει πάθει? Από την ώρα που κάθισα με τον Michael στο τραπέζι το πρωί,είχε γίνει νευρικός και μου φώναζε χωρίς λόγο.“θα μου πεις τι στο διάολο έχεις πάθει?”
“τίποτα δεν έχω πάθει”
“αλήθεια? Γιατί αλλιώς συμπεριφέρεσαι”λέω, βάζοντας τα χέρια μου στην μέση μου.
“Laura...”
“πες μου τι σε απασχολεί”
“περνάς καλύτερα με τον Michael?”
ρωτάει και εγώ μένω στην θέση μου κατεβάζοντας τα χέρια μου.“τι? Γιατί το λες αυτό?”
“απλά πες μου...περνάς καλύτερα?”
“όχι! Όχι Ashton! Φυσικά και όχι! Εννοώ περνάω καλά μαζί του αλλά καλύτερα περνάω μαζί σου”“τότε γιατί ήσουν όλη μέρα μαζί του?”
“γιατί πολύ απλά εσύ δεν μου μιλούσες και μου είχες σπάσει απίστευτα τα νεύρα”
απαντάω υψώνοντας λίγο την φωνή μου.“Ashton...γιατί το κάνεις αυτό? Γιατί το έκανες ολόκληρο θέμα επειδή ήμουν με τον Michael?”
“εγώ...να...”
“περιμένω, μέχρι να βρεις μια λογική απάντηση”
“ζήλεψα...”λέει ψυθιριστά.
“τι είπες? Πες το πιο δυνατά”
“ζήλεψα, εντάξει? Σε έβλεπα που γελούσες με τον Michael το πρωί και απλά ένιωσα χάλια γιατί νόμιζα πως δεν σε κάνω να νιώθεις έτσι όταν είμαι εγώ γύρω σου”είπε και εγώ είχα μείνει στην θέση μου, με το στόμα ανοιχτό κοιτώντας τον σοκαρισμένη από τα λόγια του.
“Ashton εγώ ποτέ δεν θα...πότε δεν θα ήμουν τόσο χαρούμενη δίπλα του όσο είμαι τώρα μαζί σου”
“απλά...δεν άντεχα και ξέσπασα, φωνάζοντας σου...είμαι βλάκας και ζητάω συγνώμη που σου συμπεριφέρθηκα έτσι”
λέει κοιτώντας με στα ματιά, ενώ μετά από αυτό κατέβασε το κεφάλι του κοιτώντας τα μάυρα μποτάκια του.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Long Way Home (Ashton F. Irwin)
FanficΌταν κάποιος σου λέει πως πρέπει να φύγει για μια περιοδεία με το συγκρότημα του, ενώ εσύ θέλεις να τον ακολουθήσεις? Τι κάνεις? Εγώ ακολούθησα αυτό το αγόρι και τώρα το μετανιώνω. Γιατί? Γιατί ήμουν τυφλωμένη από έρωτα! ΝΑ ΓΙΑΤΊ!!! Το όνομα του? As...