Την επόμενη μέρα ξύπνησα, από την φασαρία που γινόταν μέσα στο tour bus.
“ένας άνθρωπος να θέλει να κοιμηθεί δεν μπορεί” σκέφτηκα και σηκώθηκα για να δω τι συνέβει.
“καλήμερα”
είπα και όλοι με καλημέρισαν. Ο Ashton σηκώθηκε από την θέση του και ήρθε και με αγκάλιασε.
“πως κοιμήθηκες?”
ψιθυρίζει στο αυτί μου.
“καλά, νομίζω”
λέω και τον κοίταω. Κατάλαβε πως με ξύπνησαν και μου ζήτησε συγνώμη και εγώ του πως δεν πειράζει.
“Ash...πρέπει να πάω να ετοίμαστω για να πάμε στην αρένα”
“εντάξει”
λέε και μου δίνει ένα πεταχτό φιλί στα χείλη μου πριν με αφήσει και πάει πίσω στα παιδιά. Εγώ πήγα στην τουαλέτα και μετά πήγα να ετοιμαστώ. Άνοιξα την βαλίτσα και έβγαλα από μέσα ένα μαύρο κολλητό τζιν και μια μπλε σκούρο μπλούζα. Ντύθηκα και μετά βάφτικα. Δεν έκανα και το έντονο βάψιμο, ένα ελαφρύ και μετά αρωματίστηκα.“μωρό μου είσαι έτοιμη? Πρέπει να φύγουμε”
τον ακούω να λέει και εγώ βάζω τον eye-liner μέσα στο νεσεσέρ και βγαίνω από το μικρό μπάνιο.“ναι...έτοιμη”
λέω και παίρνω το κινητό μου και φεύγουμε από το tour bus και κατευθυνθήκαμε στην αρένα. Είχαμε αφήσει τα tour bus έξω από την αρένα. Μπήκαμε μέσα και πήγαμε στο dressing room όπου τα αγόρια καθόντουσαν. Χαιρετηθήκαμε με όλους και εγώ πήγα να κάτσω στον καφέ δερμάτινο καναπέ. Κοιτούσα όλους που έκαναν τις δουλειές τους. Τα αγόρια είχαν πάει για sound check, ενώ η Lou έφτιαχνε τα μαλλιά του Michael. Ο Luke και ο Calum κάνανε χαζομάρες και γελούσαν, ο Ashton έβγαζε keeks και εγώ καθόμουν και τους παρακολουθούσα.“τεία Laura?”
ακούω την παιδική φωνούλα της Lux. Γυρνάω να την κοιτάξω και την παίρνω στα χέρια μου για να καθίσει στα πόδια μου.“τι είναι μικρή?”
της λέω χαμογελώντας. Μου χαμογέλασε και εκείνη και μου δίνει ένα χαρτί.“τι είναι αυτό?”
λέω και εκείνη είχε ακόμα το χαμόγελο ζωγραφισμένο στο μικρό της προσωπάκι. Το άνοιξα και είδα μια ζωγραφιά που είχε κάνει εκείνη.
“εσύ το έφτιαξες?”
την ρωτάω και κουνάει καταφατικά το κεφάλι της χαρούμενα.
“είναι πάρα πολύ ωραίο Lux”
της λέω και εκείνη χτύπησε τα μικρά χεράκια της παλαμάκια. Η ζωγραφιά απεικόνιζε εμένα και τον Ashton να κρατιόμαστε χέρι, χέρι. Ήταν πολύ γλυκό.
YOU ARE READING
Long Way Home (Ashton F. Irwin)
FanfictionΌταν κάποιος σου λέει πως πρέπει να φύγει για μια περιοδεία με το συγκρότημα του, ενώ εσύ θέλεις να τον ακολουθήσεις? Τι κάνεις? Εγώ ακολούθησα αυτό το αγόρι και τώρα το μετανιώνω. Γιατί? Γιατί ήμουν τυφλωμένη από έρωτα! ΝΑ ΓΙΑΤΊ!!! Το όνομα του? As...