Το φως του ήλιου, έμπαινε κλεφτά μέσα από τα παραθυρόφυλλα, χτυπώντας απαλά το πρόσωπο μου. Έτριψα απαλά τα μάτια μου και γύρισα πλευρό, αντικρίζοντας τον Ashton, ο οποίος κοιμόταν γαλήνια. Τα χείλη του ήταν μισάνοιχτα, τα μάτια του κλειστά και τα μαλλιά του ανακατεμένα από τον ύπνο. Ήταν σαν ένας άγγελος.
“σταμάτα να με κοιτάς”
είπε με την αγουροξυπνημένη του φωνή και με ένα χαμόγελο στα χείλη. Εγώ γέλασα λίγο.
“γιατί?”
“γιατί είναι περίεργο”απαντάει και ανοίγει τα μάτια του για να με αντικρίσει.
“συγνώμη, αλλά είσαι τόσο όμορφος όταν κοιμάσαι”
“κανείς δεν είναι όμορφος όσο εσύ όταν κοιμάται”
“οο...έλα...θα κοκκινήσω”
“αφού είναι η αλήθεια”
“τι προσπαθείς να κάνεις?”
τον ρωτάω, καχύποπτη για το τι σκέφτεται.“δεν προσπαθώ τίποτα”
απαντάει, ενώ εγώ ανέβηκα από πάνω του.
“μην μου λες ψέματα”
του λέω χαμογελώντας.“κοίτα...να σου εξηγήσω...αν δεν φύγεις από πάνω μου, σίγουρα κάτι θα κάνω”
λέει και εγώ τον κοιτάω με ένα χαμόγελο. Τον πλησίασα περισσότερο.“και...αν δεν θέλω?”
του ψυθίρισα.“τότε θα υποστείς τις συνέπειες, αγάπη μου”
απαντάει, καθώς τα χέρια του πήγαιναν πάνω, κάτω στην πλάτη μου.
“θα μου αρέσουν αυτές οι συνέπειες?”
“πολύ!”“μμμ...τι ώρα είναι?”
τον ρωτάω και εκείνος κοιτάει το ρολόι, το οποίο ήταν τοποθετημένο πάνω στο κομοδίνο.
“είναι 11.30”
“δεν ξέρω αν προλαβαίνουμε”
“γιατί να μην προλαβαίνουμε?”
“γιατί...πρέπει να πάμε στην αρένα στις 13.00”
“έχουμε μιάμιση ώρα μπροστά μας”
“ναι αλλά...πρέπει να κάνω ένα μπάνιο και μετά να ντυθώ και...”
“σσσς...”
με σωπάζει βάζοντας τον δείκτη του χεριού του στα χείλη μου, ενώ αμέσως μετά με φιλάει απαλά στα χείλη. Εγώ συνέχισα το φιλί, ενώ εκείνος μας γύρισε και τώρα ήταν εκείνος από πάνω μου.“Ashton...στα αλήθεια...πρέπει να σηκωθούμε”
του λέω και απομακρύνομαι λίγο, κοιτώντας τον.
“μείνε...λίγο ακόμα”
“Ash...”“σε παρακαλώ”
είπε και έκανε μια φάτσα puppy face. Εγώ κούνισα αρνητικά το κεφάλι και ξάπλωσα δίπλα του, ενώ αμέσως μετά πήρα την μπλούζα του από το πάτωμα και την φόρεσα, πηγαίνοντας προς το μπάνιο.
KAMU SEDANG MEMBACA
Long Way Home (Ashton F. Irwin)
Fiksi PenggemarΌταν κάποιος σου λέει πως πρέπει να φύγει για μια περιοδεία με το συγκρότημα του, ενώ εσύ θέλεις να τον ακολουθήσεις? Τι κάνεις? Εγώ ακολούθησα αυτό το αγόρι και τώρα το μετανιώνω. Γιατί? Γιατί ήμουν τυφλωμένη από έρωτα! ΝΑ ΓΙΑΤΊ!!! Το όνομα του? As...