Την επόμενη μέρα ξύπνησα άκεφος. Δεν ήταν δίπλα μου για να την αγκαλιάσω, να την φιλήσω και να της πω ένα καλημέρα για να την κάνω χαμογελάσει. Τίποτα! Και για όλα φταίει ο manager. Γιατί το έκανε αυτό? Σηκώθηκα από το κρεβάτι του ξενοδοχείου και ετοιμάστηκα για να πάω στον John, τον manager, να συζητήσουμε μερικά πράγματα. Βγήκα από το δωμάτιο και χτύπησα την πόρτα του δωματίου του Niall. Περίμενα για μερικά λεπτά μέχρι που μου άνοιξε.
“Ashton...παίρνα μέσα”
μου λέει και εγώ μπαίνω.“συγνώμη αν σε ξύπνησα αλλά θέλω να μου δώσεις την διευθυνση του γραφείου του manager σας”
“γιατί τι έγινε?”
“η Laura έφυγε”
“τι πράγμα?”
“ναι...και θέλω να του μιλήσω λίγο”
είπα αποφασισμένος.“θα έρθω μαζί σου...δεν μπορείς να πας μόνος”
μου λέει και τρέχει για να ετοιμαστεί. Όταν ήταν έτοιμος φύγαμε για να πάμε στο γραφείο.Όταν φτάσαμε η καρδιά μου έτρεχε σε τρελούς ρυθμούς, αλλά δεν θα άφηνα τον manager να μου την πάρει και να την διώξει από την περιοδεία. Θα είναι για πάντα μαζί μου. Χτύπησα την πόρτα και μπήκαμε μέσα στο γραφείο και ο John κοιτούσε μερικά χαρτιά, πιθανόν συμβόλαια και μιλούσε στο τηλέφωνο με κάποιον. Με το που μας είδε είπε κάτι στο τηλέφωνο και το έκλεισε.
“καθίστε”
είπε ο John και εμείς καθίσαμε.“τι συμβαίνει και έρχεστε από τις 9.00 η ώρα το πρωί στο γραφείο μου?”
ρωτάει δήθεν δεν ξέρει ότι έχει διώξει την κοπέλα μου. Πήρα μια ανάσα και άρχισα να μιλάω.“κοίτα John...ένα μόνο πράγμα με νοιάζει και θέλω να μου απαντήσεις ειλικρινά”
του λέω και με κοιτάει καλά, καλά.“λέγε”
“γιατί έδιωξες την κοπέλα μου από την περιοδεία όταν σου είπα να μην τολμήσεις να το κάνεις”
“Ashton...θα σου πω το εξής...δεν γίνεται η κοπέλα σου να είναι μαζί σου στην περιοδεία γιατί θα καταστρέψει την καριέρα του συγκροτήματος σου”
“πλάκα μου κάνεις, έτσι? Δηλαδή πως θα καταστρέψει την καριέρα του συγκροτήματος? Μου λες?”
“σε αποσπάει από την δουλειά σου, Ashton!”
“ίσα, ίσα είναι μοναδική που με σπρώχνει στο να συνεχίσω! Είναι η μοναδική που με βοηθάει στο να ξεπεράσω το άγχος που έχω πριν ανέβω στην σκηνή και μου λες ότι με αποσπάει? Το μόνο πράγμα που θα με αποσπάσει είναι εκείνη μακρυά μου! Αν είναι μακρυά μου με αγχώνει το θέμα για το αν είναι καλά, ενώ αν είναι μαζί μου ξέρω που είναι και δεν φοβάμαι!”
“Ashton...η απόφαση έχει παρθεί! Έφυγε”
“όχι! Εγώ θα πάω και θα την φέρω πίσω”
“και πως θα το κάνεις? Έχει πάει στην Αυστραλία και αύριο έχεις συναυλία”
“θα βρω τρόπο, αλλά εσύ δεν θα ανακατευτείς! Δεν μπορείς να την διώχνεις, όταν όλοι ξέρουν πόσο χαρούμενο με κάνει όταν βρίσκεται δίπλα μου”
CZYTASZ
Long Way Home (Ashton F. Irwin)
FanfictionΌταν κάποιος σου λέει πως πρέπει να φύγει για μια περιοδεία με το συγκρότημα του, ενώ εσύ θέλεις να τον ακολουθήσεις? Τι κάνεις? Εγώ ακολούθησα αυτό το αγόρι και τώρα το μετανιώνω. Γιατί? Γιατί ήμουν τυφλωμένη από έρωτα! ΝΑ ΓΙΑΤΊ!!! Το όνομα του? As...