Ξημέρωσε Παρασκευή και εγώ δεν είχα ρωτήσει ακόμα τους γονείς μου, για το αν με αφήνουν ή όχι να πάω με τον Ashton και το συγκρότημα στο tour με το αγαπημένο μου συγκρότημα. Μιας και σήμερα ήταν η τελευταία μέρα σχολείου και η μητέρα μου ήταν σπίτι όπως και ο πατέρας μου, σηκώθηκα απο το κρεβάτι και το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να πάω και να τους ρωτήσω.
“καλήμερα μαμά, καλημέρα μπαμπά”
είπα και τους έδωσα από ένα φιλί στον καθένα τους στο μάγουλο.“καλημέρα αγάπη μου, πως και τέτοια κέφια?”
“εε...είναι η τελευταία μέρα σχολέιου και χαίρομαι!”
“ωραία...για πες μου, όμως γιατί είσαι τόσο χαρούμενη?”
“εε...λοιπόν...ένας φίλος μου θα πάει με το συγκρότημα του για tour μαζί με το αγαπημένο μου συγκρότημα και ήθελα να ρωτήσω αν με αφήνετε να πάω και εγώ γιατί με θέλει μαζί του”
“και γιατί εσένα συγκεκριμένα?”
με ρωτάει ο πατέρας μου και εγώ τον κοιτούσα χωρίς να λέω κάτι, μέχρι που βρήκα μια δικαιολογία. Δεν τους είχα πει ότι έχω αγόρι εδώ και 8 μήνες.“επειδή είμαι φίλη του και επειδή ξέρει ότι λατρεύω τους One Direction, με κάλεσε”
“για αυτό σε κάλεσε?”
ρωτάει ο πατέρας μου για άλλη μία φορά.“εε ναι ρε μπαμπά. Για τι άλλο?”
“δεν ξέρω...ποιός είναι?”
“είναι ένας απο το σχολείο μου”
“όνομα?”
“ο μεγάλος γιος, των απέναντι γειτόνων”
“αα...κατάλαβα ποιον”λέει η μητέρα μου και με κοιτάει με ένα χαμόγελο. Τι ξέρει?
“ποιον Περσεφόνη?”
“τον Ashton...είναι καλό παιδί. Η Λάουρα έχει πάει ήδη σε μια συναυλία του”
απαντάει η μητέρα μου και ο πατέρας μου, με κοιτάει με καχυποψία.“όχι!”
“τι όχι, μπαμπά?”
“δεν πρόκειται να πας σε άλλη χώρα με αυτό το αγόρι”
“μα μπαμπά δεν θα είμαι μόνο εγώ και αυτός! Θα είναι και άλλα αγόρια”
“δεν με νοιάζει! Είναι αγόρια και δεν εμπιστεύομαι συγκεκριμένα αυτόν τον Ashton”“μα η μαμά είπε ότι είναι καλό παιδί και όντως είναι”
“δεν καταλαβαίνεις ότι δεν πρόκειται να σε αφήσω?”
“μπαμπά το σχολείο τέλειωσε και εγώ είμαι σχεδόν ενήλικη”
“τον Ιανουάριο κλείνεις τα 18 σου, άρα δεν μπορείς να φύγεις”
“μπορώ”
“και πως θα γίνει αυτό?”
“θα με βοήθησει ο Ashton”
“πως αφού είναι στην ηλικία σου”“δεν είναι. Είναι ένα χρόνο μεγαλύτερος μου”
“τι πράγμα?”
“ναι...είναι ήδη 18 και τον Ιούλιο κλείνει τα 19”
YOU ARE READING
Long Way Home (Ashton F. Irwin)
FanfictionΌταν κάποιος σου λέει πως πρέπει να φύγει για μια περιοδεία με το συγκρότημα του, ενώ εσύ θέλεις να τον ακολουθήσεις? Τι κάνεις? Εγώ ακολούθησα αυτό το αγόρι και τώρα το μετανιώνω. Γιατί? Γιατί ήμουν τυφλωμένη από έρωτα! ΝΑ ΓΙΑΤΊ!!! Το όνομα του? As...