35.Bölüm

107 22 14
                                    




(şarkıyla okursanız daha güzel olabilir)

Zayn'in ağzından

Evime gelmiştim.

Öylece koltuğumda uzanıp elimdeki viskimi yudumluyordum.

Kapıdan gelen kilit sesi ile oraya baktığımda Alison'nın geldiğini görmem ile önüme geri dönüp elimdeki viski bardağını inceledim.

Alison ile evlenmiştik. İsteyerek evlenmemiştim. Baştan beri ona dair içimde de bir şey oluşmamıştı çünkü baştan beri orası doluydu. İlk başta kendimi Maria gittiği için hayata olan inancım kalmamış gibi hissetsem de içimdeki bir şeyler Alison ile bu hayatı sonsuza kadar devam ettirtmeyeceğimi bana dürtülemişti.

O gidince önceden kırılan kalbim artık tamamen yok olmuştu. Hayat benden en değer verdiklerimi almıştı ve aşık olduğum kişiyi de benden almıştı.

Artık onu düşünmüyordum. Onu okulda görene kadar da bendeki yerinin bittiğini düşünmüştüm. O gün orda beni bıraktığında onunla ilgili her şeyi unutmak adına kendime yemin etmiştim.

Ona her şeyi anlatmıştım o ise beni bırakıp gitmeyi tercih etmişti.

Onun için yapabileceğim bir şey kalmamıştı.

Alison ile ortada bir sözleşme olmadan evlenecektik ama hayatımı sevmediğim birine adayamazdım. O dönem bir şekilde zorla ortaya sözleşme koydurdum ve şirket ortaklığı bittiği yıla kadar evli kalmayı kabul ettim.

Bu sürede Alison bana başta yakın olmaya çalışsa da bir süre sonra bunun olamayacağını anlamış olmalı ki pes etmişti.

Hatta sevgilisi bile vardı. Evdeki iki yapancıdan başka değildik. Arkadaş bile değildik. Baştan beri bana uymayan biriydi zaten.

Evlendikten sonra sadece davetlerde rol yapıyorduk. Aileler ise bir süreden sonra bizim için çabalamayı bırakmıştı. Zaten bir hafta sonra boşanacaktık. Sözleşmenin bitmesine bir hafta kalmıştı.

Evlensem de baştan beri umursamadan ve artık geçmişi odaklanmamayı tercih edip hayatın sikik şeylerine odaklanmıştım.

Kendimi başta bunu başaramayacakmış gibi hissetsem de bir süre sonra içimdeki acıları saklamayı başarabilmiştim

Yeri geldiğinde hatırlasam da hayat bazen bunları bize göstermesi gerektiğini düşünüp kendimi avutuyordum.

Her gün eğleniyordum. Ölü olarak yaşayan Zayn'i canlandırmıştım. Eski arkadaş grubum ile takılıyordum. Onlarda benim eskisi gibi olmam konusunda mutluydular.

Partilere gidip kızlar ile yatıyordum.

İçiyordum ve geziyordum.

Birçok kez bunlar yüzünden basın saçmalığına yakalansam a siklememeyi tercih etmiştim.

Elimdeki viskiden yudum aldım ve Alison'nın karşımdaki koltuğa kendini bırakmasını izledim.

Öylece bana bakarken onu umursamamayı tercih ediyordum. Arada benimle konuşmaya çalışılıyordu ama umurumda değildi. Olmamıştı. Olmayacaktı da.

Maria's Flowers • [Zaylena]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin