7.Bölüm

351 29 19
                                    


Yüzümde istemsizce bir gülümseme oluşmuştu. Mutlu olmuştum ama nedeninin tabiki de Zayn olduğunu düşünmüyorum. Büyük ihtimalle az önceki ortam güzel olduğu için mutlu olmuştum.

Gülümseyerek Alex ve Olivia'nın yanına giderken birden biri ile çarpıştım ve çarpışmamız ile birlikte yere düştüm.

İşte o an benim için zaman durdu. Sanki sadece ben vardım. Kendimi bir boşlukta gibi hissediyordum. Az önce biri ile çarpılmıştım ve o kişi ile ister istemez temas kurmuştuk. Bütün akşamdır korktuğum şey işte şimdi başıma gelmişti.

Düştüğüm yerde öylece kalmıştım. Kendimi çok kötü hissediyordum. Sakin olmaya çalıştım ama istemsizce kalbimin hızı artıyor nefes alış verişlerim daha sıkılaşıyordu. Kendimi sakinleştirmeye çalışıyordum. Gözümden bir yaşın düştüğünü hissettim. Sakin olmak için her şeyi deniyordum ama bu yetmiyormuş gibi birden bileğimi biri tuttu.

Bileğimi biri tutmuştu ve o biri hala bileğimi tutuyordu. Beni çekmeye çalışıyordu. İşte o an her şey benim için tekrar ve tekrar durdu. Gözlerimdeki akan yaşları durduramıyordum. Titremeye başlamıştım. Nefes almakta zorlanıyordum. Şu anda birinin bana dokunuyor olması midemi bulandırıyordu. Kendimden iğrenmeme sebep oluyordu.

Ne yaptığımı bilmiyordum ve birden bileğimi tutan kişiden bileğimi çektim. Titreyen vücudum ile ayağa zar zor kalktım. Nefes alamıyordum ve hem birinin bana dokunması aynı zamanda nefes alamıyor olduğumu düşünmek daha fazla nefes alamama sebep oluyordu. Dünya benim için sanki durmuştu. Dışardaki sesleri duymuyordum. Kendimi kapatmış gibiydim. Kendimi kaybetmiştim ve ne yapacağımı bilmiyor olmak elimde olmayan kontrolümü daha çok bozuyordu.

Olduğum yerde duruyordum. Sadece ayağa kalkabilmiştim. Çok fazla titriyordum ve gözlerimden yaşlar akıyordu. Bileğime dokunulan yeri tutuyordum. Eskiden yaşadığım her şey sanki film şeridi gibi önümden geçiyordu. Yaşadığım o iğrenç anlar.. hepsi. Kendimden işte o an bir kere daha iğredim.

Birden Olivia'nın sesini duydum. Önümde duruyor ve bana bişeyler anlatmaya çalışıyor gibi görünüyordu. Şu anda hiç bir şey istemiyordum. Sadece burdan kaçıp gitmek istiyordum. Daha fazla dayanamadım ve balodan koşarak çıktım.

Asansörü çağırıp arkamdan gelen sesleri umursamadan hemen binip aşağı indim. Kendimi kaybetmiştim.

Dışarda bekleyen taksiye binip hemen evime gitmesini istedim. Adam bana garip garip bakıyordu ama şu anda sadece kendime gelmeye ve çıkmam gereken bu panik atak ile uğraşıyordum. Taksinin camını açtım ve yüzüme gelen soğuk hava ile kendime gelmeye çalıştım. Düşüncelerimden sıyrılmak ve bir an önce eve gidip kendimi bu şeyden temizlemek istiyordum.

Telefonum çok fazla kez çalıyordu ama şu anda bu halim ile açamazdım. Taksi durmuştu ve evime gelmiştim. Taksiden indim ve koşarak hemen daireme girdim.

Elimdeki telefonumu yatağıma attım ve çekmecemde olan bulaşık telini aldım. Hemen banyoya girdim ve ayakkabılarımı daha sonra ise giysilerimi çıkardım. Hemen sıcak suyu açtım ve o adamın bileğime dokunduğu yeri bulaşık teliyle..

——————————

Alarm sesim ile gözlerimi yavaş yavaş açtım. Yataktan doğruldum ve kalktım. Dün aşırı bir kötü gün geçirmiştim ve banyoda yaptığım o şeyden sonra direk yatıp uyumuştum.

Maria's Flowers • [Zaylena]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin