Paragraf arası yorum yapın
Holdinge gelmiş asansör ile kendi katıma çıkıyordum.
Dün yeni uyanmama rağmen yeniden yatıp uyumuştum.
Uyku benim için çok başkaydı.
Her saat uyuyabilirdim.
Uyumadan önce kafamın dolu olması bir an beni korkutmuştu ama kendim fark etmeden uykuya dalmışım.
Asansörden geldiğime dair ses gelince kapının açılması ile asansörden çıktım.
Topuklu ayakkabılarım koridor da ses çıkartıyordu.
Bu ses beni sebepsizce çok rahatsız ediyordu.
Masamın oraya varmış olmam ile çantama masama bırakırken Max'e gülümseyerek 'günaydın' dedim.
O da bana fazlaca neşeli bir şekilde 'günaydın' demişti.
Masama oturdum ve dünden birikmiş dosyaları görmem ile hemen işime başladım.
Dün Zayn ile evimde yaşadığımız şeyler aklıma geldikçe sebepsize utanıyordum.
Onu görmek istemiyordum çünkü alay konusu olacağımı biliyordum ama bu biraz imkansızdı.
Garipti.
İçimden bir ses dünün hata olduğunu daha sevgilimin bana yaptığı büyük hatasından sonra onunla o şeyleri yaşamam sanki olmaması gereken kötü bir olaymış gibi hissettiriyordu ama diğer histe bunun tam tersini söylüyordu.
Kafam oldukça karışıktı. Duygularımı ya da hislerimi birbirinden ayırabileceğim bir zaman aralığım yokmuş gibi hissediyordum.
Düşünüp hareket etmek ya da herkesin kafasındaki olması gereken hisler ve davranışlar.
Ben sadece akışana bırakmıştım.
Olması gerekenlere genel algı ile değil kalbimi kullanarak hareket ediyordum.
Kimin ne düşündüğünü sallamıştım sanırım.
Belki de olması gerektiği de buydu.
Bilgisayarıma gerekli şeyleri geçirirken Max'in sesini duymam ile bir kulağımı ona vererek işime devam ediyordum.
"Dün neden gelmedin canım?" Sandalyesini döndürüp ayağa kalktı.
"Kendimi pek iyi hissetmiyordum." Özelimi pek paylaşmak istemiyordum. Bu konuları çok konuşmak da istemiyordum çünkü midemi bulandırıyordu.
"Şu anda iyi misin?" Başımı sallayarak onu onayladım.
Kısa bir sessizlikten sonra Max kendini dönen sandalyesine bırakarak heyecanla konuştu.
"Maria, Bay Malik'in saçlarını görmen lazım! Saçlarını sarıya boyamış ve çok ateşli görünüyor. Tanrım!" Omuz silktim.
"Biliyorum." Max bana şaşkınca bakarken verdiğim cevabın çok malca olduğunu fark etmiştim.
Hemen konuştum. " Attığı fotoğrafta görmüştüm."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maria's Flowers • [Zaylena]
FanfictionOnun derin bir iç çekişini duydum ve gözlerimi açtım. İçimden gelenleri söylemesi için dudaklarıma izin verdim. " Bence dünyada en güzel şey ne biliyor musun Zayn? Hiç beklemediğimiz anda hayatımıza gelen güzel insanlar." Bakışlarımı ona çevirdim. "...