12.Bölüm

288 24 10
                                    


Evime girdim ve hemen üstümü değiştirmek için odama gittim. Hava daha yeni kararıyordu ama bu pijamalarımı giymeyeceğim anlamına gelmiyordu.

Hemen tavşanlı pijamalarımı giydim ve bilgisayarımı alıp oturma odama gittim. Biraz Charlie ile konuşmak istiyordum bu yüzden ilk defa onu görüntülü aramaya karar verdim.

Kısa bir çalıştan sonra Charlie açmıştı. Şu anda onu görüyordum ve daha önce hiç fotoğrafını görmemiştim. Charlie yakışıklı ve tatlı bir çocuktu. İkimizde birbirlerimize bakıp gülüyorduk. Ben çok utanmıştım ve sürekli ellerim ile yüzümü kapatıyordum. Charlie de benden farksız değildi.

Bir kaç dakika gülerek ve utanarak geçtikten sonra sohbet etmeye başladık. Charlie'e haptofobimin olduğunu söylemiştim ama nedenini söylememiştim. O anlamış gibiydi ve sanırım benim üzüldüğümü bildiği için bana sormadı.

Yarın psikoloğa gideceğim için bunu Charlie ile paylaşmak istedim. " Yarın uzun bir aradan sonra tekrardan psikoloğa gideceğim." Charlie bu habere mutlu olmuş görünüyordu. " Maria bu çok harika bir haber. Umarım sana yardımcı olur." Charlie küçük bir gülümseme verdim. "Umarım. Bugün Zayn ile buluşmuştuk ve.. Charlie, sanki Zayn de hissettiğim bir şeyler varmış gibi. Bana çok fazla güven veriyor. Neden bilmiyorum ve bilmekte istemiyorum çünkü düşündüğüm şeyi yaşamak istemiyorum ve sanki o yöne gidiyormuş gibi geliyor. Kafam fazla karışık. Babamın ölümü ile ilgili olan soruşturma, psikolojik sorunlarım, fobim, dükkan ve daha bir çok şey varken böyle bir şeyle de uğraşmak istemiyorum.." derin bir of çektim.

Charlie bana kafasını salladı ve konuştu. " Maria bu elimizde olan bir şey değil ki de engel olmaya çalışalım. Birini sevip sevemeyeceğine sen karar veremiyorsun. Keşke öyle bir şansımız olsa ama işte yok. Sen güçlü bir kızsın bence. Kendini bir şeylerden uzaklaştırmaya çalışma. Evet, zor şeyler yaşamışsın ama bu seni bir şeylerden kısıtlamaya zorlamasın. Yani engelin olmasın." Çok güzel bir şekilde konuşmuştu ve güzel bir gülümseme vermişti. " Desteğin için teşekkür ederim." Charlie güldü. " yanındayım?" Bu dediği beni güldürmüştü ve ben gülünce o da güldü.

————————

Charlie ile bir kaç saatir konuşuyorduk ve gerçekten çok eğleniyordum ama Charlie'nin bazı işleri olduğu için kapatmak zorunda kaldık.

Bilgisayarımı kapattıktan sonra Olivia ile konuşmaya karar verdim ama saate baktığımda biraz geç bir saati, bu yüzden vazgeçtim. Bu aralar Olivia'dan çok Charlie ile konuşuyordum ve bu biraz garip geliyordu. Aramıza mesafe girmesini istemiyordum.

Yarın erken kalıcağım için odama gittim ve yatmaya karar verdim. Yatağıma yatıp kendimi uykuya bıraktım.

—————————

Birden gördüğüm kabus ile uyanmıştım. Çok fazla terlemiştim ve kalbim çok hızlı atıyordu. Arada o gün yaşadığım şey ile ilgili kabuslar görüyordum ve her seferinde aynı şeyi yaşadığımı sanıyordum. Bu çok kötü bir durumdu. Artık kurtulmak istiyordum ama ne kadar kaçmaya çalışırsam çalışıyım sanki arkamdan beni çekiyorlar ve daha çok batıyormuş gibi hissediyordum.

Hemen yatağımdan kalktım ve banyoma gidip elimi yüzümü yıkadım. Bugün uzun bir aradan sonra psikoloğa gidicektim. Gerçekten çok gergin hissediyordum. Uzun zamandır birine anlatmamıştım ve anlatıcak olmak beni fazlaca geriyordu.

Maria's Flowers • [Zaylena]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin