40.Bölüm

109 18 68
                                    


Paragraf arası yorum yapın

Zile bastım.

Hiç beklemediğim bir şey olmuş Harry beni aldatmıştı.

O kadar karışık hissediyordum ki insanın beklemediği birisinden yediği beklenmedik darbe ruhumu parçalamış ve yaşamıyormuş gibiydi.

İnandığın, güvendiğin ve her daim yanında hissettiğin insanın beni en yakın arkadaşlarımdan biri Charlie ile aldatması sanki başka birine inanmış ya da güvenmiş gibiydi.

İnandığın insanın aslında o olmadığını bir anda anlıyordun.

Bir anda anlamanla da ona dair her şey birden zihninde tam tersine dönüyordu.

Tamamen beklemediğin birine.

Yaşadığın her şeyin gerçek olmadığını düşünüyordun.

Hissettiğin bütün duyguların safça olduğunu ve kendine öğrendiğin andan beri acıyordun.

Zayn'in videoyu gösterdikten sonrasını hatırlamıyordum.

Bir şey demeden içeriye gidip uyumuştum.

Sabah erken saatlerde yola çıkıp geri dönmüştük.

Bende hemen buraya gelmeyi tercih etmiştim.

Üzerime öyle bir şey çökmüştü ki o an ne bir şey düşünebilmiştim ne de tepki verebilmiştim.

Ruhum ve bedenim kendini kapatmış gibiydi.

Anlamak ya da bunun böyle olduğunu kabullenmek istemiyordum.

Harry'den böyle bir şeyi asla beklemiyordum.

Onun sevgisine her daim inanmıştım. En kötü zamanlarımdan birinde hep yanımda olan birinden nasıl  böyle bir şey bekleyebilirdim ki?

Ona gerçekten inanmıştım.

Yüzüne baktığım, sesini duyduğum, günlerce, aylarca hatta yıllarca her şeyimi paylaştığım, birlikte güzel anılar biriktirdiğim, birlikte olduğum birinin bir video ile birden yabancı olabileceğinin kırgınlığını yaşıyordum.

O insan en yakınım olsa bile hiçbir zaman tümü ile birbirlerimizi tamamlayamadığımızı en kötü şekilde anlamıştım.

Birbirine değer veren iki insan değil sadece bir tarafın gerçek olduğunu anlamıştım.

Aklım geçmişim yüzünden tamamen ona ait olamamıştı belki ama ben en azından çabalamıştım ve bunu ondan saklamamıştım.

Bunu kabul ederek beni sevmek isteyen o'ydu.

Ben onunla arkadaşken beni sevdiğini söyledikten sonra onunla birlikte olmayı beni aldatsın diye tercih etmemiştim ya da bunu ben istememiştim.

O beni bilen kişiyken beni aldatmış olması her şeyi bende bitirmişti.

Harry beni seviyor olsaydı beni aldatmazdı.

Maria's Flowers • [Zaylena]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin