Charlie ile koltukta öylece oturuyorduk. İkimizde konuşamıyorduk. Etraf sesizlik içine bürünmüştü. Ne demem gerektiğini bilmiyordum. Açıklama yapmalı mıydım bunu da bilmiyordum.Derin bir nefes aldım ve dudaklarımı aralayıp sesizliği bozdum. "Charlie geldiğinden haberim yoktu hatta burayı nasıl bulduğunu bile bilmiyorum." Charlie sanki sorun değil dermişcesine omuz silkti ve konuştu. "Buraya geleceğini düşünmemiştim.." Biraz düşünceli görünüyordu ve tekrar konuştu. "Maria belki onu dinlemelisin. Burayı bulup buraya Londra'dan gelmesi bir şeylerin açıklaması olduğunu doğruluyor olabilir."
Dediği ile bakışlarımı ona çevirdim. Haklı olabilirdi ama düşündüğüm zaman bir açıklaması yok gibi geliyordu. Kafam Charlie'nin dediği ile daha fazla karışmıştı. Birde Zayn gitmeden önce onu sevdiğimi söylemişti. Bunu nasıl düşünmüştü bilmiyorum ama belki de haklıydı. Belki de ona karşı isim bulamadığım duygunun adı aşktı..
Charlie'nin sıkılmışcasına oflayıp konuşması ile düşüncelerimden ayrıldım. "Her neyse sana bırakıyorum ve ne karar verirsen arkanda olucağım ama.." cümlesindeki ama ile ona döndüm. "Ama?" sorarcasına ona baktım. "Şu anda seninle bara gidip eğleneceğiz." Bunu demesi ile gülüp gözlerimi devirdim. "Bana destek olmanla ne alakası var acaba?" Charlie omuz silkip "Cümleyi nasıl döndüreceğimi bulamadım." dediği şey ile güldü ve hemen arkasından onun gülüşüne bende eşlik ettim.
İşin ters tarafı daha önce bir kaç kere Olivia ile gittiğimizde iyi şeyler yaşamamıştım. Sarhoş bir adam yanıma gelip bana çok güzel olduğumu söyledikten sonra dokunmaya yeltenmişti ve olanlar olmuştu. Bu yüzden tekrar öyle bir ortama gidip aynı şeyleri yaşayabilme olasılığımı göz önünde bulunduracaksak bu biraz yanlış geliyordu. Charlieyi zor durumda bulundurmak isteyeceğim en son şey olabilirdi.
Charlie düşündüklerimi okumuş gibi konuştu. "Hiç bana gitmeyeceğiz deme? gideceğiz Maria." tam itiraz etmek için dudaklarımı aralamıştım ki sözümü tekrar kesti. "Konuşmuyorsun ve hazırlanmaya odana gidiyorsun." gözlerimi devirdim ve ayağa kalkıp paytak paytak odama gidip kapımı örttüm.
Üzerime kısa siyah bir elbise seçip onun üzerine ise koyu gri bir ceket seçtim. Daha sonra ayakkabı olarak ise siyah topuklu bir ayakkabı tercih edip hazırlandım. Saçlarımı dalgalı yapmayı tercih ettim ve aynaya baktığında güzel görünüyordum.Çilekli parfümünümde sakıp sade bir makyaj yaptım. Artık hazırdım ve daha önce böyle giyindiğim çok az etkinlik hatırlıyordum. Odamdan çıktım ve salona gittiğimde beni bekleyen, güzel bir şekilde hazırlanmış Charlie ile karşılaştım. Onu süzdüğümde hoş görünüyordu.
Charlie beni görmesi ile birden ağzı o şekilini aldı ve aynı zamanda beni süzüyordu. Bu durum fazlaca hoşuma gitmişti ve güldüm. Charlie etkisinden çıkmaya çalışır bir şekilde "Maria ilah gibi olmuşsun.." dediği ile gözlerimi devirdim. Fazla abartıyordu. Hoş olmuştum belki ama abartamaya lüzum yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maria's Flowers • [Zaylena]
FanfictionOnun derin bir iç çekişini duydum ve gözlerimi açtım. İçimden gelenleri söylemesi için dudaklarıma izin verdim. " Bence dünyada en güzel şey ne biliyor musun Zayn? Hiç beklemediğimiz anda hayatımıza gelen güzel insanlar." Bakışlarımı ona çevirdim. "...