38.Bölüm

110 18 103
                                    


(multi de Maria ve Zayn'in giydikleri)

(Şarkı ile dinleyin bence)

(Paragraf arası yorum atın lütfen)


Yine Olivia'nın evindeyim.

Dün odaya o çıktıktan sonra Olivia girmişti.

Beni öyle görünce hemen yerden kaldırıp koltuğa oturtmuş sakinleştirmişti. Ona bütün olanları anlatmıştım.

Olivia kendini suçlu hissetmiş bana söylemediği için kendini suçlamıştı.

Ona kendini suçlamamasını söylemiştim çünkü bunun sorumlusu o değildi. Bu yüzleşme zaten bir gün olacaktı o da dün olmuştu.

Bitmiş halimi gören Olivia'ya onlarda kalmam için ısrar etmişti ve ben ne kadar kabul etmesem de bir şekilde beni ikna etmişti.

O konuşmadan sonra Zayn'i yemekte görmüştüm ama hiç konuşup birbirlerimize daha bakmamıştık.

Daha sonra ise Alex'e demesi üzerine evine gittiğini anlayabilmiştim.

Yüzüme vurduğu gerçekler bana acı gelse de sadece her şeyin sorumlusunun benim olmadığını biliyordum. Onu dinlesem de yıllarca aramızdaki bağı o evliyken tutmamız zor olurdu. Ben onu dinleseydim de imkansızdan başka bir şey görünmüyorduk.

Kim evli birini yıllarca onu başkası ile görerek devam ettirebilirdi ki bunun sözleşme üzerine olduğunu bilse de.

Kendimi bu şekilde rahatlatmaya çalışıyordum.

Hayatımda artık Harry vardı ve geçmişte yaşamayı bırakmalıydım belki de.

Çözümü olmayan şeyleri düşünmek pek açıklayıcı gelmiyordu.

Bunları düşünerek de Harry'e ihanet ettiğimi düşünüyordum.

Ona verdiğim sevgi aklımda Zayn varken olmamalıydı.

Belki bunu onunla konuşup ona anlatmalıydım.

Bir şey saklayıp Harry'i üzmek en son isteyeceğim şeylerden biriydi.

Onu ne derece sevdiğimi bilmesem de onu seviyordum ve değer veriyordum. Onun hak ettiği bu değildi.

Kafamdan bir an önce Zayn'i çıkartıp üç yıldır nasıl devam ettiysem öyle devam etmeliydim.

Kaldığım odada uzanırken Olivia içeriye girip hemen yanıma gelip heyecanlı bir şekilde oturdu.

"Maria hemen hazırlanmalıyız! Tanrım bu akşam şirketin balosu varmış." Yerimde hafif doğruldum.

"Bunun beni ilgilendiren tarafı ne?" Olivia aptal mısın dercesine nefes verdi.

"Senin de artık oranın bir parçası olduğunu unutmuş olamazsın Maria."

Doğru diyordu. Ben seçilmiştim ve artık orada çalışmaya başlayacaktım.

"Benim elbisem yok." Giyebileceğim hiçbir şey yoktu. Bu tarz şeylere hiç katılmamıştım.

Maria's Flowers • [Zaylena]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin