11.Bölüm

300 20 11
                                    


Zayn'nin odasından Zayn ile birlikte çıktık. Zayn ile vakit geçirmeyi seviyordum. O iyi biriydi. Onu çok fazla tanımıyordum ama bana güven veriyordu. Onunla nasıl arkadaş olduk gerçekten bende bilmiyorum.

Zayn ile asansöre bindik ve sesizlik vardı. Kısa bir süre sonra asansörden indik ve çıkış kapısına doğru yürümeye başladık. Zayn biraz hızlı yürüyordu ve ona yetişebilmek için biraz hızlandım. Nereye yetişiyorduk sanki! Bu ne hız!

Danışmanın önünden geçerken o kendini bir şey sanan kıza baktım ve şansıma o da bana bakıyordu. Ellerimi Zayn'i işaret ederek gözlerimi kısarak bir bakış atıp hafif sırıttım. İlginç bir şekilde kızın yüzünde bir tavır yoktu. Anlam verememiştim ama bu keyfimi bozamazdı. Keyifli bir şekilde önüme döndüm ve birden Zayn'nin bana anlam veremeyen aynı zamanda yüzündeki sırıtmasını gördüm. Tanrım! Yine rezil olmuştum.

Zayn " Maria, ne yapıyordun öyle?" Çarpık gülümsemesi ile bana bakıyordu. " hiç, sanırım danışmadaki kız işi ile ilgilenmiyordu. Bende ellerim ile seni gösterdim, işine dönsün diye." Yalan söylüyordum ve bence güzel bir yalan söylemiştim. Umarım inanmıştır. " Hı hı kesin dediğin şey yaşanmıştır." Evet. İnanmamıştı. Yüzüne döndüğümde sırıtıyordu. "Sırıtma ya üf! Alt tarafı seni gösterdim. Ne büyüttün." Bazen cidden anlam veremiyordum. " aynen. Öyledir." Daha fazla uğraşamayacaktım. Gittikçe rezil oluyordum.

Şirketten çıktık ve Zayn'nin siyah audisine bindik. Kemerimi taktım. Zayn, arabaya çalıştırdı ve ilerlemeye başladık. Yol büyük ihtimalle sesiz geçicekti bu yüzden müzik açmaya karar verdim. İlk önce Zayn'den izin almaya karar verdim. " Zayn müzik açabilir miyim?" Zayn bana döndü. "Aç." Bu çocuk fazla düz cevap veriyordu. Cidden bazenleri sinirlerimi fazlaca bozuyordu ama çok umursamadan radyodan müziği açtım.

Kafamı cama yasladım ve Zayn'i izlemeye başladım. Direksiyondaki parmakları ile şarkıya uyumlu bir şekilde ritim tutuyordu ve mırıldanarak şarkıya eşlik ediyordu. Gerçekten çok güzel görünüyordu. Beni bazenleri çok fazla etkisi altına alıyordu. Sadece onu izlemek istiyordum. Dakikalarca belki de saatlerce. Daha fazla bu düşünceler içine girmeden sesini merak etmeye başlamıştım. Kendi kendine mırıldanıyordu ama duymuyordum.

Ondan sesli söylemesini isteyecektim çünkü aksanı çok güzeldi ve büyük ihtimalle sesi de güzeldi. Daha fazla merak etmemek için soruyu ona sordum. "Zayn biraz daha sesli söylesene. Sesini merak ettim." Zayn kafasını bana döndürdü. "Hayır." Neden hayır demişti bu şimdi. Birde fazla düz cevaplar veriyordu ve bu sinirlerimi bozuyordu. Şarkı söylememesine mi sinirlenmeliydim yoksa düz cevap vermesine! Çok sinirlenmiştim ve sesini çok merak ediyordum. Sesini çok merak ettiğim için ve duymak istediğim için ısrar edicektim.

Camdan kafamı kaldırdım ve doğruldum. Zayn'e döndüm. Ellerimi birbirine birleştirdim ve yüzümü duygusal bir yüz ifadesine çevirdim. Daha sonra ise dudaklarımı büzdüm. Sesimi tatlı bir ses tonuna hazırladım ve konuştum. " Zayn" Zayn kafasını bana çevirdi ve beni incelemeye başladı. " lütfen" umutlu bir şekilde onu bekliyordum ve o benim yüzümü inceliyordu. Birden gözleri dudaklarıma kaydı. Şu anda neden dudaklarıma baktığına anlam verememiştim ki birden korna sesi duyduk.

Zayn hemen önüne döndü ve "hasiktir" ortaya bir küfür savurdu. Gerçekten küfürü çok yerinde olmuştu. Birden yerimde doğruldum. Zayn konuştu. " Maria bir daha yüzünü öyle yapma.." neden böyle demişti anlayamamıştım. " neden ki?" Nedenini sormaya karar vermiştim. Kesin çok mal olmuştum yine ve beni kırmak istemeden imali bir şekilde böyle demişti. " sen yapma. Nedeni bende kalsın." Kesin çok mal olmuştum. Beni kırmamak için böyle diyordu ve daha fazla uzatmadım yoksa çocuk yüzüme çok mal oldun diyecekti. Hiç gerek yoktu. Bu yüzden az önce belkide kaza yapmamıza hatta aynı zamanda ölmemize neden olucak konuya dönmeye karar verdim.

Maria's Flowers • [Zaylena]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin