O gittikten sonra arkasından baka kalmıştım. Şu anda neden baktığımı gerçekten bilmiyorum. Hemen bu durumdan kurtulmak için odak noktamı başka yere vermek adına mütevazi masama oturdum ve hiç bir şey olmamış gibi kitap okumaya karar verdim. Zaten hiç bir şey olmamıştı! Her neyse.Bir türlü kitaba odaklanamıyordum. Sanırım nedenini bilmiyordum. Bir an dükkanı erken kapatıp biraz yürümeye karar verdim. Zaten akşam olmuştu ve bu saatten sonra birinin geleceğini düşünmüyordum.
Dükkanı toparladıktan sonra çantamı alıp dükkanı kapattım. Hava sabaha göre serinlemişti ama soğuk havaları sevdiğim için benim için sorun değildi.
Kulaklığımı taktım ve en sevdiğim şarkılarımdan birini açtım. Şarkımı dinlerken yürüdüğüm caddede olan köşedeki mütevazi ve aynı zamanda küçük markete girdim. Dondurmaların olduğu buzluğa gidip en sevdiğim çikolatalı dondurmadan aldım. Kasaya gidip hemen ödedim ve yolumu azcık uzatarak evime doğru yürümeye başladım.
——————————
Otuz dakika sonra evime gelebilmiştim. Dondurmamın biraz eridiğini düşündüğüm için hemen buz dolabına koydum. Daha sonra odama gidip üstüme pandalı pijamalarımı giydim.
Saçlarımı topladım ve bilgisayarımdan duygusal bir film açtım. Tam izlemeye başlayacakken dondurmamı unuttuğumu hatırladım ve koşup dondurmamı buz dolabından alıp koltuğuma oturdum.
Filmi başlattım ve mükemmel ötesi çikolatalı dondurmam eşliğinde izlemeye başladım.Film romantik dramdı ve birden bu duyguyu hiç yaşayamayacağımı hatırlayıp filmin bana verdiği duygu ile ağlamaya başladım. Hem filmi izleyip hem de dondurmamı yemeye çalışıyordum ama gözlerim bulanıklaştığı için filmi göremiyordum!
Bu durum beni sinirlendirmişti ve dondurmamı masaya koyup bilgisayarımı sinirli bir şekilde kapattım. Daha sonra yatağıma gitmeye üşendiğim için koltuğumda yatmaya karar verdim ve uzanıp uykuya hemen daldım.
——————————
Alarmın sesi ile uyandım ve ellerim ile gözlerimi ovuşturdum. Etrafıma baktığımda bir an anlam verememiştim ki birden dün üşendiğim için burda uyuduğumu hatırladım.
Hemen kalktım ve paytak paytak banyoma gidip her zaman yaptığım şeyleri yapıp, dolabımın önüne geldim.
Bugün elbise giymek istemiştim. Dolabımdan desenli bir elbise seçtim ve onu üzerime giydim. Saçımı her zaman ki haline bıraktım. Elbisemin altına giymek için de beyaz bir ayakkabı tercih ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maria's Flowers • [Zaylena]
FanfictionOnun derin bir iç çekişini duydum ve gözlerimi açtım. İçimden gelenleri söylemesi için dudaklarıma izin verdim. " Bence dünyada en güzel şey ne biliyor musun Zayn? Hiç beklemediğimiz anda hayatımıza gelen güzel insanlar." Bakışlarımı ona çevirdim. "...