6.Bölüm

404 25 28
                                    


Gergin bir yolculuktan sonra çiçek dükkanıma gelmiştik. Arabadan indim ve hızlıca dükkana girdim. Dükkana girmem ile birlikte Olivia'a ayaklandı ve yanıma geldi. Tanrım! İyice paranoyak olmuştum. Olivia'nın bile bana sarılacağını düşündüm az önce.

"Maria! İyi misin? Senin için çok endişelendim!" Olivia endişeli görünüyordu. Ona neden kaçtığımı anlatıcaktım ama kapıdan Alex ve Zayn girmişlerdi. Bu yüzden anlatamayacaktım. " Olivia sakin ol. Ben gayet iyiyim." Olivia kaş göz hareketi yaparak bir şeyler anlatmaya çalıştım ama yüzüme ne yapıyor bu salak dercesine bakıyordu.

Alex ve Zayn bize bakıyordu ve bu beni geriyordu. " Olivia, benimle biraz dışarıya gelir misin?" Ona dışarıda anlatacaktım çünkü şu anda Zayn'nin ve Alex'in bunu öğrenip bana acımalarını istemiyordum. Zaten nedenini sorarlardı ve yaşadığım kötü şey aklıma gelir ağlamaya başlardım çünkü her hatırladığımda sanki tekrardan ve tekrardan yaşıyormuş gibi hissediyordum.

Tam Olivia ile kapıdan çıkıcaktık ki birden Zayn'nin sesini duyduk. " Neden dışarıda konuşuyorsunuz?" Sesinde bir gerginlik vardı ve bunu derken bacağını sallıyordu. Bakışları ise yerdeydi. Tanrım! Bu çocuk beni ürkütüyordu. Neden böyle oldu birden bu!

Ne diyeceğimi bilmiyordum. Öylece kalmıştım. Olivia beni anlamış gibi konuştu. " Biraz özel bir şey konuşacağız. Bu yüzden dışarıya çıkıyoruz." Demişti. Zayn hala bize bakmıyordu. Alex ise anlayışla kafasını sallamıştı.

Daha fazla beklemeden dışarıya çıktık. Gidip kaldırıma oturdum ve daha sonra Olivia'da gelip yanıma oturdu. " evet, Maria seni dinliyorum? Neden kaçtığını anlatır mısın artık?" Derin bir nefes aldım ve konuşmaya başlayacaktım ki birden kapıdan hızlı bir şekilde Zayn çıkıp, gitti. Olivia ile kafalarımızı bir anda oraya çevirmiştik. Kapıdan çıkmıştı ama sanki yürüyen öfke gibi bir şeydi. Bu beni ürkütmüştü.

Daha fazla zaman kaybetmeyerek söze girdim. " Alex bana girişte beklememi söylemişti. Kendisinin işi henüz bitmediği için kuzeni beni bırakacaktı. Bende kuzenini beklerken Zayn geldi. Zayn'nin kuzeni olduğunu bilmiyordum ve Zayn birden gidiyoruz deyince ne alaka olduğunu düşündüm. Sonra bana doğru yaklaşmaya başladı.." biraz durdum ve derin bir nefes alıp devam ettim. "Sanki bana gelirken benim kolumu tutup götürücek gibiydi. Bu beni korkuttu.. Ona bana yaklaşma desemde haptofobim olduğunu bilmediği için gelmeye devam etti. Bende çok korkmuştum ve paniklemiştim o şeyle ordan koşarak çıktım.."

Olivia şaşırmış ve korkmuş gibi görünüyordu. Bana endişeli bakıyordu. " ama şu anda iyiyim. Onların yanında anlatmamın sebebi ise biliyorsun.. aynı şeyler.. o olayı düşünmemi sağlıyor.." bunu söylerken sesim titremişti. Olivia "Maria üzgünüm.. ama yanında hep ben varım ve senin her anında yanında olmaya çalışıcam.. ama Zayn neden öyle görünüyordu?" Bu dediğini bende bilmiyordum sanırım. " sanırım sinirlenmiş gibiydi. O da garip niye sinirleniyorsun ki yani." Bu söylediğim göz devirmeme neden olmuştu. Olivia anladım dercesine kafasına sallamıştı ve içeriye girmiştik.

——————————

Aradan iki gün geçmişti ve ben alarmın sesi ile uyandım. Bugün balonun olduğu gündü. Ben erken gidip son düzenlemeleri yapıcaktım ve balonun organizasyonunu yaptığımız için biz de bir nevi davetli gibi bir şeydik ama aynı zamanda değildik. Siz anladınız onu işte.

Geçen iki günde, pek bir şey olamamıştı. Olivia dükkanda dururken, bende organizasyon için şirkete gitmiştim. Şirkette Zayn'i hiç görmemiştim. Neden bilmiyorum ama her gittiğim gün Zayn var mı diye etrafı inceliyordum. Neden inceliyorsam. Bende garibim.

Maria's Flowers • [Zaylena]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin