🖤12.BÖLÜM💔

1.5K 51 40
                                    

Selam minik kalplerim<3
Yine bu bölümde Morkupelikiz22 dostumun davetine gideceğiz onunla tekrar birlikte bölüm yazıcağım için çok mutlu ve heyecanlıyım💜
Sizi fazla tutmadan bölüme geçiyorum iyi okumalar bölüm sonu oy ve yorum yaparsanız beni çok mutlu edersiniz^^

Selam minik kalplerim<3 Yine bu bölümde Morkupelikiz22 dostumun davetine gideceğiz onunla tekrar birlikte bölüm yazıcağım için çok mutlu ve heyecanlıyım💜Sizi fazla tutmadan bölüme geçiyorum iyi okumalar bölüm sonu oy ve yorum yaparsanız beni çok ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Yazarın anlatımıyla)
Ruhlarının kötü karanlığıyla aydınlanan bir odanın içindeydi Bora Karaca'nın düşmanı. Bora Karaca düşmanını yendiğini alt ettiğini zannediyordu ama bilmiyordu ki düşmanı onun canını yakmak için planlar yaptığını.

Peki kimdi o düşman? Kimdi Bora Karaca'ya zarar vermek için planlar yapan adam? Kemal Soykıran. Oydu işte Bora Karaca'nın canını yakmak en değerli varlıklarını elinden almak isteyen adam. Peki Bora'nın en değerli varlığı kimdi? Kızı mıydı? Yoksa biricik nişanlısı Güneş mi? Ya da yıllardır yurtdışında sakladığı biricik kardeşi mi?

Oturduğu koltukta geriye doğru yaslandı Kemal Soykıran ve karşısında oturmakta olan Vedat Yaman'a baktı. Onu Vedat Yaman'ı Bora Karaca'yı bitirmek için kendi oyununun içinde yer almasını istiyordu ve bu yüzden onun hakkında bir kaç araştırma yapmıştı ve Vedat Yaman'ın Bora Karaca'ya kaptırdığı yüklü miktardaki parayı öğrenmişti. Bu durumu kendi lehine çevirmek için Vedat Yaman'ı ayağına getirtmişti.

"Bana yardım edeceksin Bora'yı bitirmek için sonrasında ise o kaptırdığın paranın iki katını sana iade edeceğim."dedi Kemal Soykıran sert sesiyle.

Vedat Yaman bu durumu bekliyormuşçasına sinsi bir şekilde gülümsedi. "Bora Karaca'yı bitirmek zor ama size yardım edeceğim sonuçta işin içinden ben kârlı çıkıcam değil mi?"dedi Vedat Yaman arkasına yaslanırken.

Kemal Soykıran bu cevabı bekliyormuşçasına gülümsedi ve masada duran içki bardağını havaya kaldırdı ve son sözlerini söyledi.

"Nişanlandı. Ona ve nişanlısına güzel bir saldırı düzenlenmesini istiyorum bir nevi göz dağı vermek gibi sonrasında ise o herkesten sakladığı biricik nişanlısını bana getireceksin onunla tanışmak istiyorum tamam mı?"

Vedat Yaman o nişanlı kızın kendi kızı olduğunu bilmeden "tamam."dedi.Peki ileride nolucaktı? Ölmüş bildiği kızının canını hala yakmayı sürdürecek miydi?

🖤♾💔

Nişan gecesinin üzerinden üç gün geçmişti ve ben bu üç gündür asla o geceyi hatta o günü unutamamıştım sürekli o zaman geliyordu Bora'nın saçlarıma dokunması,öpmesi,dans etmemiz ve o gecenin akşamı birlikte bahçede uyumamız. Hepsi o kadar güzeldi ki rüya gibiydi. Bora Karaca herkese kabus gördüren adam bana rüya gördürtmüştü.

Ama bana o günler öncesi bu rüyayı yaşatan adam günlerdir soğuk bir duvardan ibaretti. Sinirliydi önüne gelene ateş püskürtüyordu geceleri eve geç geliyordu geldiği an ya çalışma odasına ya da Ece'nin odasına gidiyordu. Benim yanıma gelmiyordu bana hayalet muamelesi yapıyor gibiydi görmezden geliyordu ona bir şeyler söylüyordum yakaladığım an ama bir şey demiyordu ve bu hali beni sinirlendiriyordu.

~KATİLİN AŞKI~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin