Herkese günaydınnn❤️❤️❤️
Uzun bir aradan sonra herkese selamm
Umarım iyisinizdir ben artık çok bekletmeden bölüme geçiyorum çünkü uzun süredir beklettim sizi djdjhhsBölümü 3k oluşumuza ithafen paylaşıyorum❤️
Oy ve yorum yaparsanız çok sevinirim iyi okumalar...
Elimin kalbime doğru gittiğini hissettim ama kapalı olan gözlerimi açamadım içinde bulunduğum rüya beni öyle kendine çekmişti ki kurtulamıyordum.
Kendimi daha doğrusu küçük bir kız çocuğunu sokağın köşesinde kaldırıma oturan bir çocuğu izlediğini gördüm, o küçük kız bendim kumral saçlarını her zaman olduğu gibi salık bırakmış üzerinde erkeklerle futbol oynadığı için kirlenmiş kıyafetlerle öylece o çocuğu izliyordu.
Yanına gitmek istedi o küçük kız ve hiç düşünmeden arkasındaki arkadaşlarını umursamadan onun yanına doğru koştu, tam önünde durdu.
İlk başta çocuk onu farketmedi öyle bir dalmıştıki küçük kız onun koluna dokunduğunda çocuk daldığı alemden çıktı ve o küçük kızla göz göze geldi.
Çocuk,küçük kızın gözlerine baktı öyle bir baktıki iki rengin birleşiminden oluşan o bir çift gözün gözlerini kaçırmasına neden oldu.
Küçük kız gözlerini ondan kaçırdı çünkü öyle bakması hoşuna gitmemişti halbuki küçük kızda onun o koyu yeşil gözlerine bakıyordu.
"Niye oturuyorsun burada? Bizimle oynasana," demişti küçük kız en sonunda. Çocuk, bir diğer köşede duran üç erkek çocuğuna bakmış ve başını iki yana sallamıştı "ben oynamam," demişti.
Küçük kız gözlerini devirmişti "o zaman tanışalım," dedi küçük kız ve ona doğru elini uzattı "ben Güneş,"dedi ve gülümsedi.
Çocuk, önce küçük kızın eline sonra gülümseyen yüzüne baktığında elini tutarak "Kerem," demişti.
"Yeni mi taşındın?"diye sormuştu küçük kız. Kerem ona başını sallayarak iki evin ortasında duran iki katlı evi göstermişti "oraya taşındık amcamla," demişti.
Küçük kız anne ve babasını sormak istemişti ama sormamıştı sanki o zaman bile büyük bir yüreği varmış gibi anne ve babasına bir şey olduğunu anlayarak yutkunmuştu.
"Hadi oyna bizimle," demişti küçük kız bir defa daha. Ama çocuk başını iki yana sallamıştı, küçük kız ofladı ama pes etmedi. "O zaman sadece ikimiz oynayalım olur mu?" Diye sormuştu, çocuk işte o zaman karşı çıkmadı çünkü o küçük kızın gözünde onlarca güzel duygu görmüştü ve "tamam," demişti ve birlikte oynamaya başlamışlardı.
O iki küçük çocuk konuşmaya başlarken sanki zaman atlaması olmuş gibi başka bir sesler karışmıştı ortaya.
Diyordu ki bir ses, "beni hatırlamadın mı?" Diye sormuştu. Başımı iki yana salladım ve gerçeğime dönmek istedim çünkü bu sesi tanımıştım ama o rüya beni hala içine sürüklüyordu.
"Sen bana cesaret veren kız çocuğuydun,ben ise o sokak köşesinde oturan çocuktum," dedi bir defa daha.
Gözlerim yanmaya başladığında nedensizce dayanamadığımı hissettim. Dayanamıyordum.
"Sen..." dedi rüyamdaki o ben, ama başka bir şey diyemedim izin vermedi dudaklarım, başka bir kelimenin dökülmesine daha.
"Beni hatırlamadın sen niye hatırlamadın beni?" Diye bağırmıştı o. Ama onun yüzünü göremiyordum çünkü etraf sisle kaplanmıştı bir defa daha ve sadece onun o koyu yeşil gözlerine sis ele geçirememişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KATİLİN AŞKI~
DobrodružnéHerkesin girmeye korktuğu sokağa girmesiyle başlar her şey. Güneş girdiği sokakta bir katille karşı karşıya kalırken ondan bir şekilde kaçar taki o geceki felaketler bitmek bilmez evinde yangının çıkmasıyla hayatı komple değişir. Kendini bilmediği b...