🖤19.BÖLÜM💔

1K 48 46
                                    

Herkese uzun aradan sonra selamm❤️

2k oluşumuzun şerefine bölümü paylaşıyorum kitabı okuyan herkese teşekkür ederim🥳🥰

Ama keşke bölümleri okurken sadece bir saniyelik bir şeyciği yapıp aşağıdaki yıldıza basar mısınız? 🥺

Çok fazla konuşmaya başladım ben gene bölüme geçiyorum herkese iyi okumalar ♥️

Gecenin Cadısı...

🖤♾💔

"Ben sana çok büyük bir oyun oynadım, kendi hayatıma karşılık senin hayatını mahvedilmesine izin verdim."

Babamın söyledikleri yüzüme tokat çarpılmış bir etki bırakırken ne diyeceğimi bilemiyordum, aklım bu cümlenin derinlerine inemiyor düz bir cümle misali takılı kalıyorlardı halbuki böyle olmamalıydı bu cümle bu cümlenin içinde geçen her bir kelime benim mahvolmuş hayatımın daha da mahvolmuşluğunu simgeliyordu.

"Güneş...kızım bak her şey-" babamla aramızda geçen sessizliğin dakikalar sonra onun sesiyle bölünmesi sonucunda cümlesini yarıda kesmiştim.

"Sus! Sus tek bir şey söyleme SUS!"

Parmaklarımı saçlarıma geçirmiş odanın içinde kendimi kaybetmiş bir şekilde yürüyordum. "Neden baba neden?! Bu kadar mı kötüydüm ben senin içinde hayatımın mahvedilmesine izin verdin BABA?!

Boğazım artık öylesine acıyordu ki öksürmeye başladım, öksürüklerim şiddetle artarken babamın bana yaklaşmaya kalkmasıyla ellerimi ona doğrulttum "sakın yaklaşma bana sakın!"Diye bağırdım.

Ellerini teslim oluyormuşcasına iki yana açtığında sağ elindeki sus şişesini farkettim. "Tamam yaklaşmıyorum suyu vericektim sadece," dediğinde elindeki şişeyi uzattı. Ellerimin titremesine umursamayarak şişeyi elime alıp kapağını açarak içmeye başladım.Her yudumunda boğazımın kuruduğunu yeni yeni farkediyordum.

"Her şeyi anlatmama izin ver Güneş," dedi pişmanlığını her bir zerresinden belli olan sesiyle. Babamın sesinden ilk defa pişmanlık akıyordu.

"Tamam anlat," diye mırıldandım elimdeki şişeyi bir tarafa doğru fırlatarak aynı renk olan gözlerimizin kesişmesini sağladım. "Ama ilk önce beni nasıl öldürdün onu anlat, bu ölüm işini organize etmen ne kadar sürdü onu anlat olur mu?"

Gözlerim bir defa daha dolmaya başlarken o derin bir nefes almış ve bir şeyler söylemeye çalıştı ama söyleyemedi söyleyeceklerini yutmak zorunda kaldı sanki bir türlü sözcüklerini toparlayamıyordu.

"Özür dilerim her şey için kızım,sana böyle şeyleri yaşattığım için," dediğinde öfkeli bakışlarımla üzerine doğru bir adım attım.

"Sakın," dedim işaret parmağımı ona doğrultarak "özür dileme eğer özür dileyeceksen benden, önce çocukluğumdan özür dile anladın mı?" Diye bir adım daha attım, "beni sevmeyişinden, hayatımı, çocukluğumun her anında mahvettiğin için özür dile baba!"

Gözlerimden düşen yaşlar babamında gözlerinin dolmasına neden olmuştu ta ki sert bir şekilde açılan kapının sesiyle bakışlarım hızlıca kapıya çevirmiştim.

~KATİLİN AŞKI~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin