💔ÖZEL BÖLÜM💔

784 38 45
                                    

Herkese selammm

Nasılsınız umarım iyisinizdir...

ÖZEL BÖLÜMLE karşınızdayım...
Bu bölüm benim ağzımdan okuyacaksınız bakalım beğenecek misiniz? Sjsjsjsj

Bölüme geçmeden önce aşağıdaki yıldıza basıp satır araları yorum yaparsanız sevinirim🥺

Hepinize iyi okumalar...


İkiside gülmemişti yaşadığı hayattan. İkiside lanet etmişti bu hayattan ve ikiside yok olmayı dilemişti.

Güneş...

Her gece hayatına lanet eden kız...

O kadar sevgisizdi ki dayanamıyordu ne sevgisizliğe ne de anne babasının her gece olan kavgasına.

O gecede dayanamamıştı atmıştı gecenin bir vakti kendini dışarı. Karanlık sokaklara sığınmıştı müziğe sığınmıştı ve öyle bir sokağa girmişti ki bir daha o sokaktan çıkamamıştı.

O sokakta bir adam görmüştü: siyahlara bürünen bir adam. Ondan korkmuştu çünkü o siyah kıyafetli adam birini öldürmüştü, Güneş bilmiyordu ki onunda bir oyun olduğunu?

Kaçmıştı o siyah kıyafetli adamdan ama evinde yangın çıkmıştı ve ailesi onu o yangının içinde bırakıp terketmişti ama bilmedikleri bir şey vardı ki oda kızlarının yıllarca bir yangının içinde yandığı gerçeği.

Herkes onu öldü bilmişti ama onu bir kurtaran olmuştu çünkü Güneş oyunun en büyük parçasıydı ve o ölürse oyun biterdi.

Oyun bitmemişti. Her şey sahte olarak kalmıştı sahte bir hayat, sahte bir kimlik, sahte bir nişanlı tek bir gerçek vardı.

Oda Bora Karaca'nın intikamı...

Mavi gözlü katil dediği adamın onu sadece velayet davası için tuttuğunu zannetti sonradan öğrendi halbuki asıl gerçeği.

Babası yüzünden düşmana verildiğini her şeyin bir defa daha yalan olduğu gerçeğini çok sonradan öğrenmişti.

Kaç defa kaçmaya kalkmıştı gerçekleri öğrendiğinde ama her seferinde yakalanmıştı.

Peki o uçurumdan atlayarak kaçabilmiş miydi? Bir balık gibi denize atlayıp, bir kuş gibi uçarak çıkmış mıydı o denizden?

Bu bir mucizeydi çünkü ne balıktı o nede kuş. O kelebekti her gününü tek bir günmüş gibi yaşayan bir kelebek.

Ve kendi sonunu kendi isteğiyle getiren bir kelebek...

Kelebeğin ömrü gerçekten bitmiş miydi bu defa? Gerçekten sonsuzluğa uçmuş muydu? Gökyüzünde Tanrı'nın yanında yerini almış mıydı?

Yoksa hala bu lanet ettiği dünyada hayatta mı kalmıştı?

Bilinmezlik.
İşte bunu yaşıyoruz en çokta o yaşıyor; Güneş. Bir yerlerde belki nefes alıyor ama kimse bilmiyor. Yada çoktan sonsuzluk olup dilediği özgürlüğe kavuştu bunuda kimse bilmiyor.

Kimse onu bilmiyor kimse bu gerçeği bilmiyor kimse Güneş'i bilmiyor. Güneş'de kendini bilmiyor halbuki.

Yaşa kelebek yaşa ki güneş yeniden doğsun bulutlar kaplamasın önünü.

Sen yaşaki 'bana aşık olacaksın,' dediğin adam sana aşık olsun.

Sen yaşa ki sana 'anne,' diyen bebek yaşasın...

~KATİLİN AŞKI~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin