Otočila jsem se ke svému blonďatému manželi čelem a zvedla se. Oklepala jsem si své načechrané šaty a snažila se vžít do své role manželky.
,,To nevím, to si budu muset rozmyslet,'' pověděla jsem mu velmi klidně. Měla jsem co dělat, abych se nezačala smát, když jeho tvář zalil poměrně vyděšený pohled. ,,Záleží na tvé výmluvě: kam si zmizel tak brzy z rána?'' Zeptala jsem se ho a poupravila si své vlasy. Začínají být moc dlouhé. Ve svém století se budu muset nechat ostříhat, aby se dostaly na svou obvyklou délku.
Zamrkal a usmál se, když si uvědomil, že si s ním hraju. Má roztomilý úsměv. Vím, že už to říkám po několikáté, ale já ho opravdu miluju. Jasný až oslňující úsměv a jiskřící smaragdové oči. Narodil se tenhle kluk, aby byl zavražděn, nebo aby on zavraždil mě? Možná oboje, možná jen to druhé.
Odkašlal si. ,,Připravoval jsem menší překvapení pro svou překrásnou dámu.'' Oznámil. Jednu ruku si dal a záda, nohu před tu druhou, uklonil se a natáhl ke mě ruku. ,,Odpustí mi má drahá mou drzost?'' Otázal se. Nevím jestli to udělal plánovaně nebo ne, ale zajiskřily na mě ty jeho oči, které se teď velmi hodně podobaly těm psím, když chtějí ještě kousek jídla.
Usmála jsem se a za ruku, napřaženou ke mě, jsem ho chytila. ,,Jak bych ti jen mohla neodpustit, když na mě děláš takové oči?'' Zeptala jsem se ho a přišla k němu blíž. Možná jsem tu už moc dlouho, když ví, jak na mě. Nebo je to tím, že se ve mě dá lehce číst? Spíš jsem čitelná, nebudu si lhát.
Adriena má odpověď výrazně potěšila. Jako kdybych mohla vidět jak vrtí psím ocasem a oušky. Možná jsem se doma jako malá jen moc koukala na pohádky. Ale představa je to dobrá, možná poprosím Nathaniela, aby mi ho tak nakreslil. Určitě by mi ho nakreslil. Bylo by to naše malé tajemství a pak by to někdo v daleké budoucnosti našel místo jeho oficiálního portrétu. Chtěla bych to vidět v učebnici dějepisu. Naše generace by z toho měla srandu, už vidím Nina jak o tom dělá žerty a Alya ho má chuť uhodit. Jak mi tohle chybí. Ráda bych je představila Adrienovi, určitě by si je zamiloval, hlavně Nina. Jo, ten DJ by Adriena určitě miloval. Možná by si z něj vzal příklad a začal se chovat trošku víc normálně konečně pozval Alyu na randě. Jak by ta holka byla šťastná.
Ruku jsem mu pevně sevřela, usmála jsem se na něj. ,,Co se projít a probrat to tvé překvapení?'' Navrhla jsem a on souhlasil. Tohle bych mohla brát jako rande, no ne?
ČTEŠ
Láska napříč stoletím
Fanfiction,,Nemůžeš se do něj zamilovat.'' ,,Proč ne?'' ,,Nemůžeš se zamilovat do prince, a už vůbec ne do prince co je od patnáctého století mrtvý!'' ,,Všechny dívky v mém věku milují ty napudrované, namyšlené zpěváky a já nemůžu milovat jeho?'' ,,Ty...