14

1K 144 10
                                    

,,Tohle místo je kouzelný!'' zašeptala jsem.Nemůžu uvěřit, že takové místo opravdu existuje.

,,Já věděl, že se ti bude líbit.'' usmál se na mě.

,,''Líbit''? To je slabé slovo!Já to tu miluju!'' skočila jsem mu kolem krku.Chvíli váhal, ale poté mě také objal.

,,Jak jsi tohle místo našel?'' zeptala jsem se když jsem se ho pustila.

,,Jako malý jsem sem často chodil.Je tu uklidňující atmosféra.'' sedl si do trávy a kouká na hvězdy ,,Vidíš ty hvězdy?'' ukázal k nebi.

,,Vidím.''

,,Říká se, že se hvězdou stane po smrti hodně milovaný člověk, aby mohl být milován věčně.'' opatrně si lehl a stále upřeně hleděl ke hvězdám.

,,Opravdu?'' lehla jsem si vedle něj ,,To tam jednou budeš určitě i ty.'' v mé době tam už i možná jsi.A jsi ta nejjasněji zářící.

Od srdce se zasmál ,,Myslíš?Myslíš, že jsem až tak moc oblíbený a milovaný?'' otočil se na bok a hleděl mi přímo do očí.

,,Myslím?Hm, ne já to vím.'' otočila jsme se na bok k němu ,,Jednou budeš ta nejzářivější hvězda co bude všechny chránit.'' usmála jsem se na něj.Na jeho obličeji se také rýsoval zářivý úsměv.Jeho úsměv je jiný než jakýkoliv úsměv co nosí mí přátelé.Jeho úsměv je jasnější.Možná je to tím, že je jeho dětství prázdné, protože je jediný dědic koruny?Možná neměl krásné dětství, ale já mu napomůžu k šťastné budoucnosti.

,,Marinette?'' pohladí mě po tváři a tím mi odstraní malé pramínky vlasů z obličeje.

,,Adriene?''

,,Pověz mi.'' přisunul se ke mě blíž.Byl tak blízko, až jsem cítila jeho teplý dech na své puse ,,Jaké to je u tebe doma?''

Můžu mu říct jak to skutečně vypadá u mě doma?V mé době?Nenaruším tím minulost?Do háje Marinette!Myslíš si, že když Adriena zachráníš před smrtí, minulost nenarušíš?!Používej svojí hlavu!

,,Hm...Takzvané politické sňatky se u nás už tolik nevyskytují.Je jedno jestli jsi bohatý, chudý nebo z jaké rodiny pocházíš, máš stejná práva jako všichni ostatní, můžeš být kýmkoliv.Milovat ti není přikazováno a ani s milovanou osobou nemusíš vstoupit do sňatku, může s ní žít jen tak.''

,,To zní skvěle.Vzít si někoho koho miluju.'' chytl mě za ruku ,,Tvůj svět je skvělý.''

,,Taky myslím.'' usmála jsem se a zavřela oči.Zavřu je jenom na chvilku.Jenom na chvilku.Na chvilku.

Láska napříč stoletímKde žijí příběhy. Začni objevovat