Dneska jsem se nějak moc rychle oblékla a vyběhla z domu.
Těšila jsem se na první hodinu.Zase budeme při dějepisu probírat rod Agrestů.
Tohle se nestává, nestává se, že by mě něco začalo tak moc zajímat.
Jsem ten typ holky co se naučí cokoliv, ale že by mě to zajímalo tak to ne.
Že by Alya měla pravdu a mě začalo šplouchat na maják?
No co se dá dělat, někdo se zblázní brzo, později a někdo se tak narodí.S úsměvem jsem odťapkala do třídy a tam si sedla na místo.
Nemohla jsem si nevšimnout jak na mě všichni koukají.
No není zrovna dvakrát normální, že jsem nepřišla pozdě jako vždycky.,,Marinette?Hele, to já z nás dvou jsem tu vždycky první!Kazíš mi reputaci, teď je to jako kdyby jsem zaspala já!'' strčila do mě Alya a sedla si vedle mě.No jo no Alyo, když spíš tak já si čtu celou noc a tak jsem tu dřív.Jako by jsi mě neznala.
Zazvonilo na hodinu a do třídy přiletěli opozdilci.
Vždycky jsem mezi nimi, ale dneska jsem tu mezi co jsou tu snad od šesti.
Přiletěl Nino a Kim.
No jo no, ty dva se někde plazili po holkách.Do třídy hned za nimi přišla učitelka.
Sotva dosedla na židli už začala povídat.,,Dneska si spíš povíme takovou legendu.'' och, díky.Já se chtěla učit a vy do nás budete cpát legendu co se nestala.Vážně díky.
,,Neměla by jste nás spíš učit věci co se staly místo těch co si vymyslel nějaký sjetý prodejce zelí?'' řekl otráveně Kim.On a Nino, ty jejich poznámky jsou nezapomenutelné.
,,Kime...I na legendách a historkách je pravda.Nejsou to jenom pohádky, které se vypráví dětem před spaním.'' pronesla učitelka otrávená z jeho poznámek.
,,A o čem ta legenda je?'' zeptala jsem se.
Učitelka se nadechla a spustila ,,Vypráví se že jak zemřel Adrien nebylo pouhé ubodání z nenávisti.'' stoupla si z židle a sedla si na stůl ,,Na zámek přijela jakási záhadná princezna, která od první chvíle vše změnila.Vypráví se, že to nebyla obyčejná dívka.Prý to byla dívka z budoucnosti co přišla aby je naučila poznání.A tím to vše začalo.'' nadechla se ,,Dívčino jméno se nedochovalo, nikdo ho ani krom prince a krále neznal.Onen záhadná dívka se spřátelila s Adrienem a vše sdílely.''
,,I postel?'' zasmál se Nino.
,,Ne Nino, v té době to nebylo tak že si to na prvním rande užijou v posteli.'' prohrábla se ve vlasech ,,Abych pokračovala.Dívka ho naučila věcem co nikdo před ním ještě nedokázal.''
,,Co má ta holka společného s jeho smrtí?'' přerušila jsem jí tentokrát já.
,,V den kdy měl být princ zabit se rozhodli, že se ti dva vezmou.Princ v ten den byl ve své komnatě s vrahem.Ve chvíli když se proti němu rozběhl s mečem do komnaty vtrhla ta dívka, jako by věděla co se má stát.Skočila před prince a meč probodl jí místo prince.Vrah zmizel a dívka umírala v náruči svého milovaného.Princ vědíc, že by bez ní nedokázal žít si jí přitáhl blíž k tělu.Uchopil meč zabodnutý v jejich zádech a vrazil do něj.Tím probodl i sebe.''
ČTEŠ
Láska napříč stoletím
Fanfiction,,Nemůžeš se do něj zamilovat.'' ,,Proč ne?'' ,,Nemůžeš se zamilovat do prince, a už vůbec ne do prince co je od patnáctého století mrtvý!'' ,,Všechny dívky v mém věku milují ty napudrované, namyšlené zpěváky a já nemůžu milovat jeho?'' ,,Ty...