Celou dobu jsem se Adriena držela jako klíště.No spadnout z koně by nebylo tak bezbolestné.
Dojeli jsme na místo a hned jak si nás všichni všimli, začali si šuškat.Heh, vždyť jasné, nevypadá to vůbec jako by jste se bavili o nás, vůbec.
,,Pojď, chyť se mě, pomůžu ti dolu.'' promluvil na mě Adrien, který už stál na zemi vedle koně.Kdy jako seskočil?
Chytila jsem ho za ruku a seskočila.Při dopadu mě chytil za pas a chvíli držel ve vzduchu.,,Počkej tu, jen tady něco přednesu, otevřu to tu a půjdu s tebou kam budeš chtít.'' zářivě se na mě usmál a odešel.
Rozhlédla jsem se a uviděla fontánu.Šla jsem k ní.Sedla jsem se na ní a hodila si nohy do vody.
,,Ach, je hrozný horko.'' vzdychla jsem.
,,Říká se, že ta fontána plní přání.'' otočila jsem se a vedle fontány stála malá holčička s culíčky.Vytáhla jsem nohy z fontány a skočila na zem.
,,Plní přání?'' zajímala jsem se.Přece jen, mohla by mě dostat domů.
Holčička kývla ,,Říká se, že fontánu nechal postavit král, který měl přátele u kouzelných bytostí.Fontána ti prý v poslední chvíli zachrání život, pokud je tvoje srdce čisté.'' vyskočila na okraj fontány a sáhla do vody ,,Pokud si se dotkla vody, fontána zjistí tvůj osud a zachrání tě před smrtí.'' zasmála se a seskočila zpátky na zem ,,Fontána ví o tvém osudu lásky a ochrání ho.''
,,To jsem nevěděla.'' udiveně jsem se podívala na dívku.Mohla by mi ta fontána pomoct zachránit Adriena?
,,Já vím, jsi tu nová...a přijela jsi s princem.Jsi princezna?''
,,Princezna?'' zachichotala jsem se ,,Ani ne tak jako princezna, ale Popelka.''
,,Popelka?'' zapomněla jsem že o tady ta pohádka ještě neexistovala.
,,Jestli chceš, můžu ti tu pohádku později říct.'' pohladila jsem jí po jemných vláscích.
,,Ano prosím!'' křikla ,,Ou, už budu muset jít.'' usmála se na mě a utíkala.
,,Ráda jsem tě poznala!'' křičela jsem za ní.
,,Jsem tu!'' bafl na mě Adrien.
Křikla jsem a poskočila.,,Chceš mě zabít?'' lapala jsem po dechu.
,,Promiň.'' skousl si ret ,,Chceš se projít?Chceš se jít na něco podívat?''
,,Hm...Park?'' navrhla jsem.Podle učebnic byly parky v Paříži v patnáctém století nádherné.
,,Když budeš spokojená.'' usmál se a chytil mě za ruku.
ČTEŠ
Láska napříč stoletím
Fanfic,,Nemůžeš se do něj zamilovat.'' ,,Proč ne?'' ,,Nemůžeš se zamilovat do prince, a už vůbec ne do prince co je od patnáctého století mrtvý!'' ,,Všechny dívky v mém věku milují ty napudrované, namyšlené zpěváky a já nemůžu milovat jeho?'' ,,Ty...