24. Bölüm

2.2K 143 208
                                    

Ulan... Biriniz de çıkıp yazarcım nerelere kayboldun demiyor. ;)

Neyse ben sizi tutmayayım hikayeyi okuyun vefakar okuyucularım ;)

[ ben duygu sömürüsü yapmak, siz beni yargılamamak please ;) ]

Not: oruçlu bir şekilde bölüm okumak ben pek tavsiye etmemek.

İftar sonrasını beklemek 👌
_______________________

Taehyung erken uyanmıştı. Normalde
kalkıp kahvaltıyı hazırlatabilirdi ancak miniği kollarındayken hareket etmeye bile üşeniyordu. Miniğinin saçlarını okşamaya başladı Taehyung. Koynunda tam bir kedi yavrusu gibiydi. Saçının okşandığını hisseden Jin kendini Taehyung'a daha çok yaklaştırdı. Taehyung bunun farkına vardığında miniğini daha çok sarıp sarmaladı. Jin bir süre sonra yavaş yavaş ayılmaya başladı. Taehyung uzun süredir başını okşuyordu.

"Daha başımı okşamana gerek yok. Biraz kolunu dinlendir Taehyungie."

"Seni sevmekten nasıl yorulmuyorsam saçını okşamaktan da yorulmuyorum miniğim."

Jin hafif kızardığını hissetti. Başını hızlıca aşağı indirip Taehyungla göz temasından kaçındı. Taehyung bunu fark ettiğinde Jin'in kulağına eğilerek fısıldadı.

"Benden çekinme miniğim. Benden çekinmedikçe sana hiçbir şey olmaz. Şimdi o güzel al yanaklarını göster bana."

Jin başını hareket ettirmeden konuştu.

"Sorun çekinmem değil. Sorun yüzümü gördüğünde öpmek istemen. Bu yüzden yüzümü göstermiyorum. Çünkü öptüğünde neler olduğunu dün akşam yeterince gördüm. Kendini dizginleyemiyorsun."

Taehyung hafif kıkırdamaya başladı.

"Cidden-bunun için mi yüzünü saklıyorsun!?"

Ve kahkaha sesleri...

"Peki. Bir de şöyle düşün. Eğer yüzünü göstermezsen dün geceye bir flashback yaparız. Ne dersin?"

Jin anında başını Taehyung'un yüzüne kaldırıp konuştu.

"SeN nE kAdAr ŞeRrO bİr HeRiFsİn YaAa!?"

Taehyung daha çok kahkaha atmaya başlayınca Jin iyice sinir olmaya başladı. Sonra aklına zekice bir plan geldi. Madem Taehyung bu kadar mutlu. Biraz bizde çalalım dimi!?

Birkaç şeyi hallettikten sonra Jin hızlıca Taehyung'un üzerine atlayıp onu yatağa sırtüstü yatırdı. Taehyung anlık şokla neye uğradığını anlayamadan Jin çoktan Taehyung'un üzerinde doğru yere oturmuştu. Taehyung ne yaptığını sorgular bakışlar attığında Jin yandan bir gülümseme sundu. Sonra hızlıca Taehyung'un dudaklarına kapandı.

Taehyung anlık ne yaşadığını kavrayamasada miniğinin belinden tutarak hızlıca ona uyum sağladı. Öpüşmeleri derinleşmeye başladığında Jin asıl planını devreye sokmaya başlayabilirdi. Jin sertçe Taehyung'un erkekliğine kalçalarıyla baskı yaptı. Taehyung hissettiği anlık baskıyla Jin'in ağzına inledi. Jin bunu fırsat bilerek daha çok Taehyung'un erkekliğine sürtünmeye başladı. Taehyung'un yavaşça mooduna girdiğini fark ettiğinde kulağına yaklaştı.

"Buraya kadar Kim Taehyung..."

Jin tam Taehyung'un üzerinden çekilecekken Taehyung hızlıca Jin'i kavrayıp kendi altına aldı. Şimdi üstte Taehyung vardı.

"Beni azdırıp sonra nereye kaçıyorsun miniğim?"

"Taehyung çekil üzerimden! Şimdi biri gelecek!"

SADİST MAFYANIN ESİRİ *TAEJİN*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin