Yalana Dönen Gerçekler...

879 68 151
                                    

Jin evine vardığında düşünceler içerisindeydi. Yoongi'nin böyle biri olduğunu  düşünmüyordu. Delirmiş olamazdı değil mi?

Ancak içtiği geceden öncesi de dahil, Jin'in ne yüzüne bakıyor ne de onunla yüzyüze buluşup konuşuyordu.

Yoongi zaten günlerdir kendisine soğuk yapıyordu. Bunun nedeni olarak da Taehyungla yaşamadığı birlikteliği ön plana vurmasıydı.

Taehyungla bir şey yaşamamıştı ki! Kim neyin kafasını yaşıyordu!?

Taehyung artık Jin için yakın ama bir o kadar uzaktı. Bu günler içerisinde nasıl birlikte olmuş olabilirlerdi ki?

İki gün sonra...

"Evet sayın seyirciler şimdi size şok haberle geliyoruz!"

Seokjin, şirketin koridorlarında oturma yerlerinin bulunduğu yerdeki televizyona odaklandı. Bununla birlikte herkes televizyona yoğunlaşmıştı.

"Aldığımız son haberlere göre Kim şirketlerinin liderleri arasında anlaşmalı olan Kim Taehyung-shii ve Kim Seokjin-shii'nin birlikte olduğu iddialarına vardık. Elimize geçen fotoğraf ve videolarla da bunlar kanıtlandı...."

Seokjin televizyonda gördüğü resim ve videoyla bir süre tepki veremedi. Gözünü bile kırpamadı. Bu gördükleri...

Hatırlamıyordu. Jin hala hatırlamıyordu. O gece içtiği ilaç yüzünden hiçbir şey hatırlamıyordu.

Bu haberi  yayan kesinlikle Yoongi'ydi. Taehyung bunu yapacak kadar alçalamazdı. O ne isterse açık açık söylerdi. Bunu yapacak tek kişi Yoongi'ydi. Alçak olduğundan değil, Yoongi'nin tarzı buydu. Yoongi bu tarz alçakça hareketlerle düşmanlarını saf dışı bırakırdı.

Ne yani şimdi düşman Seokjin mi olmuştu?

Peki o ne suç işlemişti...

Jin hızla olduğu yere kapaklandı. Tüm bedeni titriyordu. Gözlerinden damlalar yavaş yavaş zemine düşüyordu. Sonra bulanık görüş alanına bir çift siyah ayakkabı girdi.

Başını kaldırdığında onu gördü,Taehyung'u...

Taehyung elini Jin'e uzattı. Jin öfkeyle yerinden kalkıp Taehyung'u itti.

"UZAK DUR BENDEN! SENDEN NEFRET EDİYORUM!"

Tüm çalışanlar öylece onları izliyordu.

Seokjin hızla insanların arasına geldi.

"Kimse bu konu hakkında konuşmayacak. Bunların hiçbiri doğru değil! Hepsi sadece fotomontaj. Bu konu hakkında tek bir konuşan olursa mahfederim onu!"

Jin hızla Taehyung'un önüne geldi. Onu kolundan tutup insanların arasına çekiştirdi. Jin adeta tirtir titriyordu.

"Söyle... Bana ne söylediysen hadi onlara da söyle..."

Taehyung bir şey demeyince Jin yüksek sesle bağırdı.

"SÖYLESENE!"

Taehyung derin bir nefes alıp çevresindeki kalabalığa baktı.

"Onların hepsi yalan. Ben o gece başka bir yere uçuyordum. Kim Seokjin-shii'den haberim yoktu."

Taehyung arkadaki haber ekibini yeni fark ediyordu. Bayağı hızlı gelmişlerdi. Ama sorun yok bu işine geliyordu.

"Ayrıca bay Min ve Bay Kim Seokjin birbirlerinden birkaç gün önce ayrıldılar. Yani bu işi grur meselesi yapmış olabilir. Bay Kim Seokjin'den intikam için bizi birlikte göstermiş olabilir. Acısını böyle alıyor. Lütfen anlatın Bay Kim Seokjin."

SADİST MAFYANIN ESİRİ *TAEJİN*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin