Evet bu bölümden sonra kısa bir araya gireceğiz maalesef. Ancak biliyorsunuz sezon finali bu bölüm bitiyor. Bu hafta içinde bir bölüm daha atmaya çalışacağım. Ancak bu bölüm dediğim gibi hikayeyi anlamak isteyen herkesi ilgilendiren bir konu.
Herneyse size tavsiyem bölümü attığım şarkıyla beraber okuyun. Özellikle son anları ;)
Şimdi hikaye geçelim.
_____________________Güneş yeni doğmaya başlamıştı. Ancak Jin için güneş hiç doğmamıştı ki...
Genç çocuk yüzünden akan yaşlarla hala hıçkırıklarını tutmaya çalışıyordu. Taehyung'u uyandırmamak için içindeki hıçkırıkları tutuyordu. Bileklerindeki kanlar kurumuş ancak kesik yaraları çok sızlıyordu. Ancak içinde bulunduğu psikoloji acılarını bile unutturmuştu. Gözleri kıpkırmızıydı. Uykusuzluk, acılar ve bol bol gözyaşı Jin'i en az 10 yıl yaşlandırmıştı.
Saat öğleden önce 10.45
Taehyung hissettiği yoğun baş ağrısıyla başını yastıktan kaldırdı. Ancak gördüğü görüntüyle olduğu yerde donakaldı. Jin'in dudaklarında ve bileklerinde yoğun kan ve kesik izleri vardı. Bedeninde ve yüzünde ise kızarık ve morarıklar vardı. Taehyung o an yutkunamadı.
Gece ne yaptığını tam hatırlamıyordu. Sadece çok sinirli ve öfkeli olduğunu hatırlıyordu. Hızlıca doğrulup kendine baktı. Çıplaktı. Anlaşılan gece Jinle beraber olmuştu. Ancak Jinle beraber olmaktan çok ona işkence etmiş gibiydi. Olamaz bunu nasıl yapardı!? Taehyung hızlıca Jin'in bileklerindeki kelepçeleri çekmecenin üzerinden aldığı anahtarla açmaya başladı. Bu kadar acı verdikten sonra üstüne onu çözmemişti bile!
Bunu nasıl yapardı!?
Taehyung Jin'in başını tutarak onu uyandırmaya çalıştı. Anlaşılan yorgunluktan uyuyakalmıştı. Ancak... Uyanmıyordu...
Jin uyanmıyordu!?
Taehyung hızlıca Jin'in bedenini sarsmaya başladı. Nabzına baktığında nabzı atıyordu. Ancak Jin uyanmıyordu. Yoğun kan kaybından olmalıydı. Taehyung hızlıca üzerine bir şeyler giyip, Jin'i arabaya götürdü. Ardından hızlıca hastahaneye vardı.
"Hyung!"
Taehyung arkasından gelen sesle bedenini arkasına çevirmişti.
"Jungkook? Burda ne işin var?"
"Eve geldiğimde yoktun. Ben de haberi aldım. Jin hyung iyi mi?"
"Şuan serum takıldı. Durumu iyi."
Jungkook sadece karşılık olarak başını eğmişti. Ardından aklına yapması gereken bazı görevler geldi. Tam gideceğini söyleyecekken,
"Jungkook."
"Efendim hyung?"
"Jin'in bu durumunu kimseye söyleme. Jimin'e ya da Yoongi'ye. Anladın mı?"
"Tamam hyung."
Jungkook tam hastahaneden çıkarken birden hastahanenin önünde siyah bir araba durdu. Ardından içinden son derece öfkeli, sabrı sınanmış, kıpkırmızı bir Yoongi çıktı. Jungkook cebinden telefonu çıkartıp araması gereken kişinin numarasına dokundu.
"Alo hyung. Sanırım artık benim dememe gerek kalmadı..."
***
Taehyung yediği yumrukla yere düşmüştü.
"Sana, ona zarar vermeyeceksin demiştim! Sen ne yaptın!?"
Yoongi Taehyung'u kıyafetinin yakasından tutup hastahane dışına sürüklerken Jimin'e Jin'i gözetmesini söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADİST MAFYANIN ESİRİ *TAEJİN*
Genç Kurgu[Tamamlandı] İşte o an anlamıştı genç çocuk hiçbir kaçış yolu yoktu ondan başka. Genç adam, minik esirinin kulağına fısıldadı "Sen sadece benim esirimsin küçüğüm, sadece bana aitsin... " "Lütfen bırak beni yalvarırım!" "Üzgünüm miniğim ama artık...