Büyük Final:Gri

1.1K 59 136
                                    

Jin üzerini giyinip Jimin'in mezarına yol aldı. Jimin'in mezarının ününe geldi. Birkaç dakika içinde Hoseok da geldi. Jin hiç şaşırmıș gibi bakmıyordu.

"Geleceğimi biliyordun?"

Jin tehlikeli bir gülümseme sundu.

"Aptalsın. Seni buraya çağıran bendim."

Jin birden belindeki silahı Hoseok'a doğrulttu.

"Burada, Jimin'in gözleri önünde seni öldürecek ve onun intikamını alacağım."

"Sanmıyorum."

Hoseok birden Jin'in elindeki silaha atladı. Ikisi arasında silahı almaya çalışırken silah patladı. Ikisi şaşkın gözlerle birbirlerine bakarken Hoseok birden yere düştü. Acı bir çığlık yayıldı. O sırada yanlarına Taehyung ve Yoongi geldi.

Yoongi ve Taehyung'dan flashback...

"Taehyung bir sorunumuz var."

"Yine ne oldu Namjoon!?"

"Jin... Gitmiş."

"Siktir of! Tamam dur Yoongi arıyor."

Taehyung Namjoon'u kapatıp Yoongi'nin telefonunu açtı.

"Jin'in sanırım nerede olduğunu biliyorum. Çabuk olmalıyız."

Flashback end...

Taehyung ve Yoongi şaşkın bir şekilde Jin'e bakıyordu. Konuşmaya Taehyung başladı.

"Sen ne yaptın Jin!?"

"Hiçbir şey Taehyung-ah. Sadece intikam alıyordum."

Jin yine sinsice sırıttı.

"Bana gel bebeğim. Elindeki silahı bırak."

Jin tam Taehyung'a giderken birden sırtından yediği bıçakla hareketi kesildi.

"JİN!"

Jin bıçağı umursamadan arkasına döndü. Bıçağı çekip Hoseok'a sapladı. Bir kere, iki kere, üç, dört...

Taehyung hızla Jin'e koşarken Jin, Taehyung'un kucağına düştü. Ağzından kan kusarken Taehyung'a baktı. Ardından gözleri kapandı. Yoongi hızla arabasını getirdi. Jin'i hastahaneye getirdiler. Jin ameliyata alınırken Taehyung hızla oradan ayrıldı.

***

"Sen delirdin mi!?"

"En doğru olan buydu."

Yoongi sinirle saçlarını çekiştirdi. Taehyung tepkisiz bir şekilde Yoongi'yi izliyordu.

"Deli raporu almasaydım polisler onu tutuklayacaktı. Ben doğru olanı yaptım."

"Ama şimdi delilerin tutulduğu bir hastahaneye kapatılacak!"

"Benim kontrolümde olacak. Ona bir şey olmasına izin vermem."

"Umarım öyle olur."

Yaklaşık altı ay olmuştu. Jin kimseyi görmek istemiyordu. Ne Taehyung ne Yoongi ne de Namjoon... Sadece hayali Jimin'le konuşuyordu. Evet doğru duydunuz. Tamamen ruh hastası olmuştu. Sürekli Jimin'le konuşuyor ve herkesten nefret ettiğini söylüyordu. Deliler hastahanesinin küçük beyaz odasında oyuncaklarla oynayıp kendi kendine konuşuyordu.

"Biliyor musun Jimin artık yaşamaktan sıkıldım. Bana sürekli deli muamelesi yapıyorlar. Kimse seni görmese de sorun değil. Ben seni görüyorum biricik arkadaşım benim. Çok yakında tamamen birlikte olacağız."

SADİST MAFYANIN ESİRİ *TAEJİN*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin