Sezon Finali 2/1

1.3K 89 277
                                    

Bu son iki partı yazdıktan sonra maalesef araya gireceğim. Çok uzun tutmamaya çalışacağım arayı. Sezon finalinden sonra bir bölüm daha atacağım ama hikaye bölümüyle alakası yok. Özel bir şey olacak. Yine hepinizin katılımlarını bekliyor olacağım. Çünkü sezon finalinden sonra atacağım şey, benim için çok önemli.

Bu arada uyarayım. Taehyung'a çok fazla sinirlenmeyin yaptıklarının pek farkında değil.

Herneyse şimdi hikayeye geçelim.
_____________________

Taehyung yarı baygın bir halde yerde yatıyordu. Jin gittiğinden beri içmişti. Ama ne kadar içerse içsin ne söylenen sözleri unutuyor ne de kalbindeki sızıyı giderebiliyordu. Taehyung sarhoş bir şekilde hızlıca ayağa kalkmasıyla dengesini kaybedip geri düştü. Pes etmeyip tekrar kalktığında Jungkook'un odasına girdi.

"Beni Jin'in yanına götür."

Jungkook bir süre Taehyung'a baktı. Çok kötü bir durumdaydı. Bu haliyle sadece ikisinin canı daha çok yanacaktı.

"Olmaz hyung. Bence sen de biraz dinlenmelisin. İstersen yurt dışından bilet alayım."

"Burda benim emirlerim geçer. Şimdi onu görmek istiyorum. Beni götürmezsen kendim giderim."

Jungkook derin bir iç çekti. Bu ikisi yüzünden her haltı kendisiyle, Jimin çekiyordu. Hızlıca yatağından kalkıp kendine kıyafet çıkarmaya başladı.

"Sen de hazırlan. Bu halinle onun karşısına çıkma."

"Bekle. Geleceğim."

***(Jimin ve Jin'den)

"Daha iyi misin Jin?"

"Değilim..."

Jin'in sesi neredeyse hiç çıkmamıştı. Jimin çok üzülüyordu. Sinirliydi... Taehyung'u uyarmasına rağmen yine Jin'i incitmişti.

***(Jungkook ve Taehyung'tan)

"Geldik hyung. Ancak seni görünce fanalaşabilir?"

"Şuan hiçbir durum umrumda değil sadece onu bir kere görüp koklamaya ihtiyacım var."

"Aranızın düzelmesini isterdim. Ama yaptığın bir hata değildi. Farkındasın değil mi hyung?"

"Artık hiçbir şey umrumda değil. Ben onsuz yaşayamam."

***(Jimin ve Jin'den)

"Hoseok nerde? Gördün mü onu?"

"Çok acil bir işi varmış. Ben de hem seni kontrol amaçlı hem de destek olmak için buraya geldim."

"İyi ki varsın Jim."

"Sen de Jinnie."

O sırada alt kattan bir bağırma sesleri duyuldu. Jin ve Jimin hızlıca yerinden kalkıp kimin geldiğine bakmak için merdivenlere geldiler. Ardından Taehyung'u, salonun ortasında Jin'in adını söyleyerek bağırdığını gördüler. Jimin sinirlenip Taehyung'a bağırmaya başladı.

"Senin burda ne işin var!? Kim sana gel dedi ki!?"

"Kalbim! Aklım! Duygularım..."

Jin mutluluktan uzak bir şekilde gülümsedi. Neden mutlu değildi. Taehyung'un sözleri neden artık onu mutlu etmiyordu.

"Yaşadıkları güzel şeyler zamanla onu mutlu etmez oldu..."

SADİST MAFYANIN ESİRİ *TAEJİN*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin