Size öncelikle şunu söylemeliyim. Sezon finali 2/1 bölümünde hatırlarsanız Taehyung Seokjin'e zorla sahip olmuştu. Bunu değiştiriyorum. Normalde değiştirmezdim ama bunun bir telafisi yok. Ayrıca angst bir finale neden oluyor. Bu yüzden onun yerine küçük bir değişiklik yaptım sonda.
Şimdi bu bölüm de Taehyung'un asıl gerçeklerini göreceğiz. Seokjinle beraber her şeyi öğreneceksiniz. Geçmişe gideceğiz bu yüzden kafanız karışmasın.
____________________________Seokjin sandalyede bağlı bir şekilde Taehyung'a bakmaya devam ediyordu. Taehyung olayları anladığında hızla arkasına döndü. Demir kapıyı tüm hırsla yumrukluyordu.
"KAPIYI HEMEN AÇIN SİKİK HERİFLER! EĞER AÇMAZSANIZ SİZİ GELDİĞİNİZ YERE GERİ YOLLARIM AMA BU SEFER ÖLÜ OLARAK!"
Kapının arkasından hafif gülme sesleri geliyordu. Gidiyorlardı. Taehyung son kez öfkeyle yumruğunu kapıya indirdi. Ardından yavaşça arkasına döndü. Jin hala ona dolu gözlerle bakıyordu. Hızla Seokjin'i, bağlı olduğu sandalyeden çözdü. Ardından ağzındaki bandı aldı.
Jin dolu gözlerle tam Taehyung'a sarılacakken Taehyung hızla elini Jin'in göğsüne koydu. Jin anlık şaşkınlıkla Taehyung'a anlamaz gözlerle bakıyordu.
"Önce anlatacaklarımı dinle. Anladım ki burdan kaçışımız yok. Bu yüzden sana gerçekleri anlatmaktan kaçınmayacağım. Eğer her şeyden sonra yine de sarılmak istersen... Karşı çıkmam."
Jin anlamaz gözlerle Taehyung'a bakıyordu.
"Benim babam çok acımasız biriydi. Zamanında bir kadını sevdi. Ancak sevdiği kadını, Yoongi'nin babası da seviyordu. Ikisi de anneme sahip olmak istedi. Yoongi'nin babası ve annem arasında bir şeyler vardı. Bu yüzden beraber oldular. Ancak sonradan araya babam girdi. Babam anneme sırıl sıklam aşık olmuştu. Bu yüzden Yoongi'nin babasını veya doğurduğu çocuğu önemsemedi. Zorla annemi kaçırıp onu esiri yaptı. Annemi sürekli kontrol etti. Ancak babam benden daha korkunçtu. Sadist ve kişiliği bozuk ruhu annemin de canının yanmasına neden oluyordu.
Babam annemi asla başka erkeklerle görüştürmez hep odalara kapatırdı. Annem bana hamile kaldı. O zaman bile anneme sadist ruhunu göstermekten çekinmezdi. Zamanında gerçekten büyük acılar çekti annem. Ben doğduktan sonra babamın tüm yapısı değişti. Sadece bana yoğunlaştı. Beni kendisi gibi yapmak için o kadar uğraştı ki..."
Flashback...
Küçük çocuk kahkaha atarak bahçede koşuşturuyordu. O sırada yine o gür sesi işitti.
"TAEHYUNG! Buraya gel. HEMEN!"
Taehyung korkarak babasına doğru ilerledi.
"Ben sana ne dedim! Sana koşuşturmayacaksın kahkaha atmayacaksın demedim mi!?"
"Özür dilerim baba..."
"Cezalısın. Alın bunu."
Bir koruma Taehyung'u kolundan tutup sürüklemeye başladı.
"H-HAYIR BABA LÜTFEN! YİNE O KARANLIK, CANIMI YAKAN ALETLERLE DOLU ODAYI İSTEMİYORUM LÜTFEN BABA! BİR DAHA YAPMAYACAĞIM BABA LÜTFEN..."
Adam acımıyordu. Aşık olduğu kadına acımıyordu bir de oğluna mı acıyacaktı. Taehyung öylece babasına yalvarıyordu ama adam hiçbir tepki vermemişti.
~~~~~~~
"Anne anne! Bak sana gül aldım!"
Kadın son gücüyle yerinden doğrulmaya çalıştı. Dün gecenin izlerini taşıyordu bedeni hala. Dün gece kocası olacak o adam kendisine yine sahip olmaya çalışmıştı. Ancak kadın istemeyince adam şiddet uygulamıştı. Şuan da kanlı bir şekilde yerde yatıyordu. Kocası ilgilenmemişti bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADİST MAFYANIN ESİRİ *TAEJİN*
Roman pour Adolescents[Tamamlandı] İşte o an anlamıştı genç çocuk hiçbir kaçış yolu yoktu ondan başka. Genç adam, minik esirinin kulağına fısıldadı "Sen sadece benim esirimsin küçüğüm, sadece bana aitsin... " "Lütfen bırak beni yalvarırım!" "Üzgünüm miniğim ama artık...