Ağlamak... ;)

5K 200 261
                                    

Medyayı nasıl bulmak siz??? ;) Bu arada bu medya önceden hazırlık, bölüm içinde gerçekleşmiş var sayabilirisiniz. Hayal etmeniz gereken yerde beyniniz rehberlik yapacak zaten iyi okumalar :)
___________________________

SEOKJİN'DEN

Yemek yemeye geçmiştik. Gerçi sadece Taehyung yiyordu. Ben yemiyordum daha doğrusu yiyemiyordum. Beni nereye oturttugunu bilmek ister misiniz!? Hani olur ya adını bilmediğim, bebekleri o sandalyede oturtup ebeveynleri yemek yedirir. Ha! İşte o lanet şeye oturttu. Ben bunları hak edecek ne yaptım yaa! Tek suçum yanlışlıkla emir kipi kullanmaktı. Bu ceza bana reva mıydı!? Hemde 3 gün!

"Bebeğim! Neden yemek yemiyorsun?"

Tae hafif kıkırdamıştı.

"Bilerek yapıyorsun de mi!? Beni buraya oturtma nedenin, ben burda rahatsız olup senin beni almanı istememdi ya da burada rahat yiyemeyeceğim için beni yedirmeni istemem? Doğru mu?"

"Babacığından bir şeyler kapmışsın bebeğim."

"Bebeğim!? Miniğimi tercih ederim. Bebeğim ne yaaa!?"

"Sesin fazla yükseliyor bebeğim. Bence birazcık kısmalısın yoksa ben zevkle kısarım!"

Seokjin altındaki imayı anlamıştı. Bu yüzden sessizce beklemeye karar verdi. Tae bunun farkına varmış gibi,

"Özür dilerim fazla sert çıkıştım. Miniğim."

"Bir şartla affederim!"

"Peki. İstediğini söyle yerine getireceğim?"

"Altımı değiştirmeni istemiyorum. Eğer bunu kabul edersen kucağında yemek yemeye bile razıyım."

Tae çok şaşırmıştı soru cümlesini kurduktan sonra muhtemelen "evden gitmek istiyorum!" der, diye düşünmüştü. Böyle bir cevap beklemiyordu. Anlaşılan miniği bazı şeylerin farkına varıyordu.

[ya da Tae öyle sanıyordu...  ;) ]

Tae hızlıca yerinden kalkarak Seokjin'i koltuk altlarından tuttuğu gibi kendine çekmişti. Seokjin şok olmuştu. Hangi ara bu adam kendisini  çekip almıştı!?

"Bu kabul ettiğin anlamına mı geliyor?"

"Evet ama sen de bana aynı zamanda *babacığım* diye seslenmelisin."

"Peki. Bez değiştirme işini kaldırdığın sürece istediğini yapabilirim."

Taehyung bu kadar kabulleniş beklemiyordu. Ne yani kendisinin işkencelerle yapamadığını küçücük bir bez mi yapmıştı!? Anlaşılan her şey namus üzerine ilerliyordu Seokjin'de. Ama miniğinin neden bu kadar mesafeye ve namusa önem verdiğini kavrayamamıştı. Yoksa miniginin hayatını araştırırken bir yeri mi atladı!?

Taehyung, Seokjin'in çatala uzandığını fark ettiğinde belinden  nazikçe tutarak onu kucağına daha çok çekti.

"Kendin yemeyeceksin miniğim. Sana ben yedireceğim."

Seokjin masadan biraz geriye çekilerek yüzünü Taehyung'a çevirdi. Vermek istediği mesaj bekliyorumdu. Tae bunu anlayıp miniğine yemek yedirmeye başlamıştı.

...

"Nereye kayboldun miniğim! Süt içme zamanın geldi. Buraya gel."

Tae herhangi bir ses gelmeyince iyice dinlemeye kara verdi. Minik kıpırtılar hissediyordu. Anlaşılan birileri saklanbaç oynamak istiyordu. Peki öyle olsun.

SADİST MAFYANIN ESİRİ *TAEJİN*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin