Aptalsın!

1.1K 74 171
                                    

Yorumlar düştü bu aralar. Ben üzülmek ;)
_________________

"Seni kim kurtardı?"

"Yoongi."

"Bu zamana kadar hep Yoongi'yle miydin?"

"Evet."

"Namjoon ne zamandır biliyor?"

"Partiden üç gün önce."

Taehyung bu cevabı beklememişti. Namjoon'un daha erken bildiğini sanıyordu.

"Bu en başından beri bir oyun muydu?"

"Hayır."

"Yalan söyleme."

"Hayır dedim. Neden inanmak istemiyorsun?"

"Çünkü başından beri Yoongi'yle olman ve planlı karşıma çıkman farklı şeyler söylüyor. Bilerek yapmışsın gibi duruyor."

"Neyse inanmak istiyorsan ona inan. Şu saatten sonra umrumda değilsin."

"Ama olmalıyım."

Taehyung Jin'e yaklaştı.

"Eğer her şeyin bir oyun olduğunu düşünürsem neler yaparım biliyor musun? Bilmiyorsun. Yoongi'yle başlar, tüm her şeyi elinden sonsuza kadar alırım. Sevdiklerini mahfederim. Ancak... Oyun olmadığını düşünüyorum. Çünkü sen bu kadar aptal değilsin. Asla bana karşı böyle aptalca bir şey yapamazsın."

Jin'in kalbi kırılmıştı. Belki beklediği tepkiler bunlar değildi. Belki Taehyung'un hala o eski sevgi dolu sözlerini duyacağını düşünmüştü. Ama biliyordu da. Taehyung'un, Jin'e karşı artık buz gibi bir kalbi vardı. Ya da Jin'e gösterilmek istenen buydu.

"Başka sorun yoksa şimdi burayı terk et. Sevgilim gelecek."

Taehyung başını tavana kaldırıp aşağılarcasına güldü. Ardından gelen ani ciddiyetle Jin'in gözlerine baktı.

"Bitmedi. Bence *sahte sevgilin* biraz daha bekleyebilir."

"Peki sor. Sonra da defol git burdan."

Taehyung az önce oturduğu koltuğa geri geçti.

"Sahte sevgili olayı da planların arasında mıydı yoksa... Yoongi'nin durumu kurtarma yolu muydu?"

Jin bir süre tepki veremedi. Nasıl cevap vermeliydi. Tamam kabul. Jin bunu planlamamıştı. Ancak bunu Taehyung'un bilmesine gerek var mıydı?

"Evet, cevap?"

Jin daldığı yerden çıkarken tam cevap vermek için ağzını açmıştı ki içeri Yoongi girdi. Ardından Taehyung'a kaşları çatık bir şekilde bakarken elini Jin'in beline doladı. Taehyung gördüğü görüntüyle çenesi kasılsa da şimdilik kendini dizginledi.

"Taehyung'un burda ne işi var bebeğim?"

Taehyung dişlerini birbirine sürtmüştü. Ne kadar güzel bir sahne ama!?

Jin yavaşça Yoongi'den ayrıldı.

"Boşver Yoongi, o biliyor. Sorularını cevaplıyordum."

Yoongi kaşlarını daha çok çattı.

"Ne saçmalıyorsun Jinnie? Biz gerçekten sevgiliyiz."

Bu sefer kaşlarını çatan Taehyung olmuştu. Birincisi, kendisinden başka Kimse Jin'e, Jinnie diyemez. İkincisi, biz gerçekten sevgiliyiz de ne demek!? İyice ayarını kaybediyordu.

SADİST MAFYANIN ESİRİ *TAEJİN*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin