Okuyucularım,
Kitabımı okumanız beni gerçekten çok mutlu ediyor ancak... Bölüm yazarken gerçekten bunaldığım zamanlar oluyor ve bölümlerin geç gelmesinden anlamışsınızdır. Sizden rica etsem yapabiliyorsanız yorum yapabilir misiniz? Sizlerin, beni motive etmenize ihtiyacım var. Yorumlarınız beni gerçekten motive ediyor çünkü.
Şimdiden teşekkürler... 💙
______________________
Jin gözlerini açtığında kendini hastane odasında buldu. Her yeri sarılıydı. Hareket edemiyordu. Buna rağmen kavga seslerini hala işitiyordu.
"Kendine ölümlerden ölüm beğen Min!"
"Kendine gel gerizekalı, pis, sadist, sapık herif! Sanki isteyerek çarptım!?"
"Sen kime diyorsun lan o sözleri!?"
"Sana diyorum iğrenç, sadist herif! Azcık aklın olsa şuan burda olmazdık!?"
"Ben mi dedim lan arabadan in, git bir arabanın önüne atla diye??"
"Yeter! İkiniz de susun artık! Onun ne halde olduğunu görmüyor musunuz!? Birde utanmadan tartışmaya devam ediyorsunuz!? Sen Taehyung! Jin'i gerçekten seviyorsan biraz olsun sorunlarla değil onunla ilgilen! Sana gelince yabancı adam!? Eğer biraz olsun içinde insanlık varsa sessiz ol!"
Ardından Taehyung kahkaha atmaya başladı.
"Cidden Jimin insanlık mı!? Olmayan bir şeyi ondan istemek?"
Ve bir kahkaha daha...
"O en azından üzerine düşeni yapmaya çalışıyor. Sen de o da yok."
Ardından uzun bir sessizlik...
Jimin arkadaşına bakmak için hasta odasının içini gösteren cama yaklaştı. Jin... UYANMIŞTI!
"Uyanmış! O... O uyanmış! Doktor! Çabuk gelin! Uyanmış!"
Bir doktor koridorda belirmesiyle hepsi ayağa kalkmıştı. Doktor hızlıca Jin'in yanına gitmiş ve onu muayene etmeye başlamıştı. O sırada Taehyung dayanamayıp konuşmaya başladı.
"O iyi öyle değil mi?"
Doktor bir süre daha muayenesini yaptıktan sonra konuşmaya başladı.
"Durumu gayet iyi. Kaburgalarında sol kolunda ve bacaklarında kırık ve çatlaklar var. Ancak vereceğim ilaçlarla bir ay içinde çatlakları onarabiliriz. Kırıklar birazcık daha zaman alabilir."
"Anladım doktor. Peki ne zaman taburcu olabilir?"
"Kazada başını da çarptığı için iç kanama riski var. Bu yüzden en az üç gün boyunca bu hastanede kalması gerek."
Taehyung başını sallayıp Jin'e yanaştı. Elini tutmak için uzandığında ise onun sesini duydu.
"Git burdan."
"Ne dedin?"
"Şuan seni görmek istemiyorum dedim."
Jin kırıklarından dolayı zar zor nefes alıyordu. Jimin bunu anladığında hızlıca olaya el attı.
"Taehyung duydun işte. Seninle konuşmak istemiyor. Lütfen dışarı çık."
Taehyung tam gidecekken odada Min Yoongi'yle göz göze geldi.
"Bu herif de burdan çıkacak. Benim bebeğime zarar verir yoksa."
"Amacım zarar vermek olsa bunu başta yapabilirdim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADİST MAFYANIN ESİRİ *TAEJİN*
Teen Fiction[Tamamlandı] İşte o an anlamıştı genç çocuk hiçbir kaçış yolu yoktu ondan başka. Genç adam, minik esirinin kulağına fısıldadı "Sen sadece benim esirimsin küçüğüm, sadece bana aitsin... " "Lütfen bırak beni yalvarırım!" "Üzgünüm miniğim ama artık...