36. Bölüm

1.4K 87 265
                                    


"Eğer biri daha bana aşık olsaydı, sen de bana baban gibi mi davranırdın?"

Taehyung bir süre öylece durdu. Herkes kendi içinde bir şeyler yaşıyordu. Yoongi aşkını yaşayamıyor, Taehyung vereceği cevaplarla geleceğini hesaplamaya çalışıyor,Jin ise ayrı bir psikolojik döngüde dolaşıyordu. Sessizliği bozan Taehyung oldu.

"Hadi evimize gidelim miniğim."

Taehyung Jin'in sırtını tutarak destek olmaya çalıştı. Onu arabaya doğru götürmeye çalışırken Jin hareket etmemekte direniyordu.

"Sorumu cevaplamadan gelmeyeceğim."

"Neden?"

"Neden mi? Sessizliğin sorumu hayır olarak cevaplıyor. Eğer hayır dersen bana ne demiş olacaksın farkında mısın!?"

Taehyung derin  bir nefes aldı.

"Boş versene. Hem zaten kimse sana aşık olma cesaretini gösteremez. Yoksa o kişiyi yaşatmayacağımı biliyorsun. Senin hayatında sadece ben varım. Başka kimse olamaz!"

Jin aniden Taehyung'un kollarının altından çıktı.

"Soruma düzgün bir şekilde cevap verene kadar seninle olmayacağım!"

Jin hızlıca Yoongi'nin elini tutup onu peşinden sürüklemeye başladı. Yoongi Taehyung'un yanından geçerken ona yandan bir gülümseme sundu. Taehyung iyice sinirlenmeye başlamıştı. Tam Jin'i durdurmak için ilerleyecekken Jin aniden durdu.

"Sorumu cevaplayana kadar! Sorumu cevaplayan kadar yanında olmayacağım!"

Ardından Jin Taehyung'a donuk bir bakış attı. Hızlıca arabaya bindi.

"Daha ne kadar bekleyeceğiz Yoongi?"

Yoongi hızlıca şoför koltuğuna binip arabayı evine doğru sürmeye başladı. Taehyung ise sadece arkalarından bakakaldı.

Taehyung tüm benliğiyle uçuruma doğru bağırıyordu.

"Bunun bedelini canınla ödeyeceksin Yoongi!"

5 gün sonra...

"Günaydın Jin."

"Günaydın Yoongi."

"Daha iyi misin?"

"İyiyim teşekkürler. Biraz yalnız kalıp düşünmeye ihtiyacım vardı. Bana yardım ettiğin için sağ ol."

"Kendine iyi bakmalısın. 3 gündür yemek yemedin."

"Ama şimdi yemeğe başladım."

Yoongi sadece başını salladı.

"Hoseok nerede?"

"Görevde."

Yemeklerini yemeğe devam ederlerken Yoongi'nin, aklına takılan soruyu sorma sırası gelmişti.

"Biliyorum pek iyi değilsin ve ben gözünde kötü biri olmak istemiyorum. Ancak merakımdan soracağım. Geri dönecek misin?"

"Şimdilik burda iyiyim. Hem baksana beni önemsese yanıma gelirdi. Aranızdaki husumeti unuturdu. Anlaşılan o kadar değerli biri değilmişim gözünde. Gerçi ben zaten ne zaman değerli oldum ki... "

"Benim için değerlisin."

Jin'in gözleri dolmaya başlamıştı.

"Sana-sarılabilir miyim?"

SADİST MAFYANIN ESİRİ *TAEJİN*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin