Kaybediș

766 57 137
                                    

Taehyung koltuğunda dosyalarla ilgilenirken babası onu izliyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Taehyung koltuğunda dosyalarla
ilgilenirken babası onu izliyordu. Daha fazla buna dayanamayıp konuştu.

"Niye bakıyorsun?"

"Ciddiyetini ölçüyorum."

Taehyung göz devirip işine devam etti.

***

"Işime karışma baba!"

"Sen sus."

Taehyung sinirle dişlerini sıktı. Babası işine burnunu sokuyordu.

***

Eve döndüklerinde Taehyung yorgunlukla ve Jin'i merak etmesi nedeniyle hızla odasına çıktı.

Odasına çıktığında Jin'i uyurken buldu. Ateşini ölçtü. İyiydi. Ama nasıl? O sırada arkasından kapı açıldı.

"Aklındaki sorunun cevabını vereyim oğlum. Senin gizlice ilaç verdiğini biliyorum. Ancak bu yetersizdi. Şirkete gitmeden önce adamlarıma emir verdim. Doktor çağırdılar. İyileşti."

"Neden yaptın bunu?"

"Eğer iyi olmazsa oyun oynayamayız. İyileşmesi lazım öyle değil mi Taehyung-ah?"

Taehyung tepki vermeden Jin'in yanına oturdu. Ardından saçlarını okşamaya başladı. Bay Kim oğlunu izlemeye başladı.

"Daha ne kadar bizi sınayacaksın?"

"Bilmem. Birkaç planım daha var. Bayağı dayanıklı çıktı. Şuan da bu kadar kolay iyileşmesi bile şaşırtıcı. O çok güçlü."

"Hah... Çünkü o benim sevgilim. Benden daha güçlü."

Bay Kim içten gülümsedi ama Taehyung bunu görmedi.

"Tedavi ol baba."

"Tedavi? Sen tedaviyle mi iyileştin?"

"Hayır."

"O zaman benden bunu bekleme. Ben beni iyileştirecek doktorumu yıllar önce uçurum kenarında kaybettim."

Bay Kim başka bir şey demeden odadan çıktı. Gözleri dolmuştu. Uzun zaman sonra...

***

Sonraki gün Taehyung ve Jin dışarı çıktı. Ancak eve geldiklerinde saldırı olmuştu. Hızla eve koştular. Taehyung babasını yaralı bir şekilde yerde buldu hızla yanına koşup ne olduğunu sordu.

"Kim Namjoon düşündüğümden daha zekiymiș. Adamlarımızın elinden kaçıp Yoongi ile birlik olup bana saldırdı. Neyse sana bir mektup bıraktım. Senin odanda. Onu oku mutlaka. Ayrıca sanırım şimdi gerçekten öleceğim.

Oğlum."

"Efendim baba?"

"Kim Seokjin'e iyi bak. Sizin için daha çok sınavım vardı ama sanırım cehennem beni çağırıyor ha? Birbirinizi hep böyle koruyup kollayın. Birbirinizden ayrılmayın. Bu zenginlik, güç, soy umrumda değil. Kendine dikkat et. Seni ve Jungkook'u seviyorum."

SADİST MAFYANIN ESİRİ *TAEJİN*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin