Bir Kaos Daha...

1.6K 88 197
                                    

Medyadaki gife iyi bakın çünkü bölümün sonlarında Jin'in durumu bu olacak ehehehhe ☺️
_______________________

Jin evde oturuyordu. Yanında da Jimin vardı. Malum "babacıkları" ise gitmişti.

"Ben sıkıldım. Bir şeyler mi yapsak?"

"Ne gibi?"

"Mesela biraz yaramazlık yapalım!?"

"Sen ciddi misin? Erkekliğimin sızısı daha dün gibi aklımda. Senin dediğine bak!?"

"Gerizekalı mısın? Zaten dün yaşadık ya hepsini!?"

"Argo konuştun?"

"Ne var? Sanki beni duyacaklar!"

O sırada Jin'in telefonu çalmaya başladı.

"Efendim Taeh- yani şey... He! Babacığım!"

"Aferin benim küçük bebeğim. Eve gelince seni ödüllendireceğim. Herneyse şimdi yanındaki Jimin'e söyle sakın haylazlıklar yapmasın. Sen de sakın onun olmayan aklına uyma! Konuşmalarınızı da kolunuza bağlı olan ses takip cihazından duyuyoruz. Jungkook Jimin'i akşam cezalandıracak. Kendini hazırlasın. Şimdi kapatıyorum işim var."

"Ne zaman geleceksin?"

"Geleceksin?"

"Ne zaman geleceksin babacığım?"

"Birkaç saatlik işim var. Sonra yanında olacağım miniğim."

"Peki. İyi günler babacığım."

Jin telefonu kapattıktan sonra sırıtmaya başladı.

"Geçmiş olsun kardeşim dediğin argo kelimeyi duymuşlar."

"Şaka yapıyorsun değil mi?"

"Akşam görürsün."

Jin kahkaha atarak mutfağa gitmeye başladı. Anlaşılan gece Jimin'i güzel bir maraton bekliyordu.

Bir ay sonra...

Jin dışarıda birkaç şey almak için dolaşıyordu. O sırada çalıştığı kafeyi gördü. Nedensizce oraya doğru yürümeye başladı. Eski günlerini özlemişti. Bu kafe ona çoğu zaman ev sahipliği yapmıştı. İçeri girdiğinde kafenin eskisi gibi yoğun olmadığını gördü. Ardından müdürle karşılaştı.

"S-Sizin burda ne işiniz var bay Kim?"

"Hey! Siz benden büyüksünüz. Lütfen bana karşı böyle olmayın."

"Peki."

"Eee nasılsınız?"

"İyiyim. Ancak sen gittiğinden beri kafenin müşterisi bayağı düştü. Anlaşılan insanlar seni seviyordu?"

"Ben pek öyle düşünmüyorum. Hem benim nasıl bir farkım olabilir ki?"

"Sen sandığının aksine sevilecek birisin. Güzelsin, masum ve iyisin. Buradaki insanlar bu yüzden seni çok seviyorlar. Ancak artık sen yoksun."

"Eğer düşüş yaşıyorsanız size yardım edebilirim?"

"Aah hayır olmaz. Sen gerçekten iyisin Seokjin. Ancak bizim aramızda hep bir mesafe olmalı."

"Bunu Kim Taehyung mu istedi?"

"Evet. En son senin başına gelen yanma olayından sonra benim ne yaşadığımı bilmiyorsun."

SADİST MAFYANIN ESİRİ *TAEJİN*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin