Bu bölüm smut içeriklidir. Ona göre okumanızı tavsiye ediyorum ve şimdiden acemiliğim için özür diliyorum. 😩
_____________________Kısa süren bir yemekten sonra Taehyung ve Jin masayı hızlıca toplayıp yukarı çıktılar. Jungkook ve Jimin dışardalardı. Bu yüzden evde sadece ikisi vardı.
"Film izleyelim mi Taehyungie?"
"Olabilir. Ne izleyelim miniğim?"
"Aklımda pek bir şey yok."
"Peki o zaman ben bir tane seçeyim hemen."
"Şey... Mümkünse korku olmasın olur mu Taehyungie?"
"Aslında korku filmi düşünüyordum. Ama madem sen istemiyorsun... O zaman..."
Taehyung şeytani bir gülümseme sunup arama motoruna bir film adı girmeye başladı. Umarım tahmin ettiğim bir film türü değildir.
...
Tam tahmin ettiğim gibi! Gitti (+18) bir film bulup yanıma oturdu. Bazen gerçekten neden ikinci bir şans verdim ki diye sorguluyorum!
Şuan +18 sahnelerden bir tanesi oynuyor ve ben başımı yastıktan bile kaldıramıyorum. Taehyung'tan ise çıt çıkmıyordu. Vay anasını! Ne meraklıymış ya!
O sahneler geçtikten sonra başımı kaldırıp Taehyung'a uzunca gözlerimi kısarak baktım. Sonra ifadesiz bir şekilde konuşmaya başladı. Sesi... Çok boğuktu!
"Bana öyle bakmaya devam etmeni tavsiye etmiyorum miniğim."
Öyle bakmaya devam ederek konuştum.
"Bayağı da sakindin o sahneleri izlerken!? Hayır asıl anlamadığım bu kadar duygusuz ve soğukkanlı nasıl izleyebiliyorsun!?"
Taehyung yavaşça başını çevirdi. Tek kaşını kaldırıp yan bir şekilde sırıtarak konuştu.
"Ne yapmamı bekliyorsun miniğim? Aow yoksa sende mi denemek istiyorsun!? Yalnız bilmeni isterim ben bu kadar nazik olmam."
Jin kırmızıdan mora doğru yol alırken ciyaklayarak konuşmaya başladı.
"Neyden bahsediyosun be sen!? Tövbe yaa! Ayrıca utanmadan bu filmi açıp rahat rahat yanımda izliyorsun! Birde ne dedin!? Filmdeki adam kadar nazik olmaz mısın!? Ulan adam karının içinden geçti! Birde bana bu adam kadar nazik olmayacağını mı söylüyorsun!?"
Taehyung iki saattir susmayan miniğinden artık bunalmaya başlamıştı. Tanrı bir çene vermiş, Everest Dağı'na kadar yolu var!
"Bir insan nasıl bu kadar utanmaz olabilir anlamıyorum! Utanmas-"
Jin kendini birden Taehyung'un altında bulmasıyla neye uğradığını şaşırdı.
"Evet? Utanmasam ne? Ne yaparım?"
Jin sesli bir şekilde yutkunup Taehyung'un kahve gözlerinden kendi gözlerini çekti. Kıpkırmızı olmuştu. Kalp atışları çok hızlı atıyordu. Taehyung'un her şeyin farkında olduğunu biliyordu. Taehyung yavaşça Jin'in kulağına yaklaşıp fısıldadı.
"Bak ne diyeceğim miniğim? İntikam almak için mükemmel bir zaman! Bana bu sabah attığın kazığın bedelini bence şuan çok güzel ödeyebilirsin..."
Jin o an yutkunamadı. Kalbi o kadar sesli atıyordu ki Taehyung'un duyduğuna yemin edebilirdi.
"Neden bir şey demiyorsun miniğim? Aow doğru! Kalp atışlarını dizginlemekle meşgulsün!?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADİST MAFYANIN ESİRİ *TAEJİN*
Novela Juvenil[Tamamlandı] İşte o an anlamıştı genç çocuk hiçbir kaçış yolu yoktu ondan başka. Genç adam, minik esirinin kulağına fısıldadı "Sen sadece benim esirimsin küçüğüm, sadece bana aitsin... " "Lütfen bırak beni yalvarırım!" "Üzgünüm miniğim ama artık...