~OTUZ DÖRT~

150 15 33
                                    

Selamün Aleyküm Kardeşlerim

Uzun bir aradan sonra yeni bölümle geldim.

Bu bölümü _Makdisi_ ve geceyesevdali_ 'ya ithaf ediyorum. Umarım severek okursunuz♡♡

Yorumlarda buluşalım ☺️

İyi okumalar...

Buyrun bölüme ♡♡

KORAY'DAN

"Bu dava kolay kolay kapanmayacak abi. Adamların birçok yerde eli varmış. Yayılmışlar..."

Sıkıntılı nefes verip telefonu kulağıma yaklaştırdım.

"Kapanana kadar uğraşacağız. Başka çare yok Fuat. Ne kadar sürerse sürsün, daha başkalarını süründürmelerine müsaade etmeyeceğiz..."

"Haklısın abi. Allah yardımcımız olsun..."

"Amin..."

Kısa sessizliğin ardından konuşmaya başladı.

"Ben şirketteyim abi. Bir haber gelirse aktarırım..."

"Tamam Fuat, sağ ol..."

Telefonu kapatıp masanın üzerine bıraktım. Bitecek inşallah...

Çalışma odasından çıkıp merdivenleri indim. En son canım karımla oğlumu salonda görmüştüm. Salona geçtiğimde göremedim onları. Havanın güneşli olmasıyla evin bahçesinde olma düşüncesi yakın geliyordu bana.

Kapıyı araladığımda düşündüğüm gibi bahçedelerdi. Yere serilen kilimin üzerine bebeğimiz kucağında oturuyordu Su'yum. Gün geçtikçe oğlumuz büyüyordu. Şimdi de annesinin kucağında güneşleniyor. Yüzümdeki gülümseme eşliğinde onları izlerken canım eşimin başını çevirmesi üzerine gülümsemem büyüdü. İçten gülümsemesi ile bana bakıyordu. Öyle güzel duruyordu ki ne desem eksik kalır hissiyle sadece gülümsüyordum ona. Su'yum...

"Koray..."

Selim'i kucağında düzeltip tekrar bana döndüğünde gülümseyerek yanlarına doğru ilerledim. Canım karımın yanına oturduğumda oğlumuzun başından öpüp bana uzattı.

"Babasını özlemiş..." dedi neşeli sesiyle. Bu hâline gülerek oğlumuzu kucağıma aldım. Kokusunu içime çekerek uzunca öptüm başından. Gözlerinin hafiften açık olması uyku saatinin geldiğinin belirtisiydi. Canım oğlum...

Su'yuma döndüğümde yüzündeki gülümsemesiyle oğlumuza bakıyordu. Kocaman gülümsedim.

"Su..."

Gözleri bana dönerken gülümsemesini büyütüp başını salladı. Yerinden doğrulup ellerini öne doğru uzattığında oğlumuzu son kez öpüp kucağına verdim. Canım karım, oğlum...

SU'DAN

Selim'i beşiğine yatırıp başına öpücük kondurduğumda bölünmeyen uykusuna devam ediyordu. Bu tatlı hâline gözlerimi çekemiyordum. Onun için içimden dualar okumaya başladım. Her gün ona dualar okuyordum. Gözüme her güzel gelişinde daha çok dikkat ediyordum. Rahmân'ın merhametiyle sarmalanması gönlümü ferahlatıyor. Bir anneden daha çok başka kim düşünebilir ki yaradılanı. Şükürler olsun...

Gözlerimi oğlumdan çekip başımı kaldırdığımda kapı eşiğinde Koray'ımı gördüm. Kollarını bağlamış hâlde bebeğimize bakıyordu. Dudaklarının kıpırdıyor olması ile onun da oğlumuz için dua okuduğunu anladım. Canım eşim...

KOD: HUZURHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin