KORAY'DAN
"Egemen!"
İsmini yeni öğrendiğim şahsiyetin bir hışım içeriye girip büyük bir gürültüyle kapıyı kapattığında kaşlarımı çattım. Kim bu dengesiz!
"Senin ne işin var burda!"
Su'yun bağırmasıyla kulaklarım ağrısa da umrumda bile değildi!
"Asıl senin elin adamının kucağında ne işin var!"
Gözlerim seğirdiğinde istemsiz Su'yun gömleğini sıktım.
"Seni ilgilendirmez!"
Boğazının acıdığına yemin edebilirim. Kollarımda hissettiğim hareketlilikle ona baktım. Bakışları beni bulmuştu. Bana doğru yaklaştığında şaşkınlığıma engel olamadım. Kulağıma doğru yaklaşıp fısıldadı.
"Beni yanına indirir misin?"
Gülümseyip indirdim.
"Benden sonra kaçıncı sevgilin Su!"
Yumruklarımı sıkıp harekete geçmemek için direndim.
"Çık dışarı!"
İşaret parmağıyla kapıyı gösterdi. Karşıdaki şahsiyet bize doğru yaklaşıp laubali konuşmasını yaptı.
"Teklifim seni tatmin etmeyip başkalarında mı arar oldun Su Korkmaz!"
"Defol! Üzerinden bir gram eksilmemiş ahlaksızlığınla defol!"
Kaşlarını çatıp Su'ya odaklandı.
"Senin saçlarına ne oldu?"
Su'ya doğru yaklaştığında Su'yun birkaç adım gerilediğini gördüm. Yaklaşması içimdeki sinirin alevlenmesine neden oluyordu. Ama ben Su için direniyordum!
"Düz saçlı daha güzeldin. Ama böyle de fena değilsin."
Tırnaklarımın ellerime eziyet etme seansının sona erdiğini kabullenip karşımdaki adama kafa attım. Omzumda hissettiğim elle bakışlarım o tarafa doğru döndü. Su tedirgin hâlde yüzümü turluyordu.
"Bir sıkıntın yok de mi?"
Sözlerine gülümseyip başımı iki yana salladım.
"Çok değişmişsin Su Korkmaz! Ahlakına yenik düşecek kadar!"
Su'ya baktığımda gözlerinin içinin kanlandığını gördüm.
"Ahlak dersi verecek en son kişi bile değilsin! Defol!"
Büyük bir gürültüyle kapının kapanması ardından Su yanımdan ayrılıp kapıyı arkasına alarak oturdu. Kıvırcık saçları her defasında öne geliyor ve o hiç bıkmadan geriye atıyordu. Bu hâline buruk bir gülümseme yerleştirip yanına iliştim. Kızarmış gözleriyle bana baktı. O an içimden bir şey koptuğunu hissettim. Başını benden çevirdiğinde sesini duydum.
"Ben onunla evlenecektim. Beş yıl önce bu kararı almıştık."
Sahte bir gülüşünün ardından devam etti.
"Okulu bitirmemiş olsam bile kabul etmiştim. İlk sevgilimdi. Ondan başkası girmedi hayatıma. Kalbime kilidimi vurduran oydu!"
Yumruğumu sıkıp ona döndüm.
"Evlilik kararı aldıktan sonra ailemize haber verecektik..."
Derin nefes alıp verdikten sonra devam etti.
"Ailemize söylemeyi beklemeyecek kadar ahlaksızlığını gözlerimin önüne serdi. Ahlaksızlığını gizleyemeyecek kadar niyetini göstermişti..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOD: HUZUR
SpiritualHuzur... Suyun dinginliği gibi midir acaba... Kuşların cıvıltısı... Rüzgarın tatlı serinlikle okşaması... Ama... Her an hissedemem ki... Her an... Her an yanımda olan bir huzur... Ellerimi uzatsam tutunabilir miyim?