~ON~

211 33 47
                                    

Yüzümü okşayan düzenli nefeslerin varlığıyla gözlerimi araladım. Üzerimde hissettiğim kolla gülümsedim. Yüzümdeki saçlarımı ellerimle uzaklaştırıp yanıma döndüm.

Karışmış dalgalı saçı ona ayrı bir tatlılık katıyordu. Uyurken çok masum duruyordu. Hoş olan yüzü yakışıklı tanımının karşılığını veriyordu. Aklıma gelenle kaşlarımı çatıp bir elimi yumruk yaparak yerimde doğrulduktan sonra başımı elime yasladım. Varlığına gülümseyip boşta kalan elimle yanağını okşamaya başladım.

Gönlü güzel adam. Sevgisiyle içimi ısıtan kocam...

Yanağındaki elimi dağınık saçına getirip karıştırmaya başladım. Çok tatlıydı. Bir süre saçıyla oynadıktan sonra yanağına uzanıp uzunca öptüm. Ondan ayrılacağım vakit kollarıyla bedenimi sarmasıyla kalakaldım.

"Hep beni böyle uyandır olur mu?"

Yüz yüze bakarken gözlerimi kocaman açtım. O uyumuyor muydu ama...

Alnımdan uzunca öpmesiyle kalakaldım.

"Çok güzelsin be kadınım..."

Gülümseyerek yanağından öptüm.

"Koray..."

"Söyle hayatım..."

Gözlerine kilitlenip konuştum.

"Ben sana aşık oldum..."

Tatlı gülüşü odayı doldurmuştu. Bu hâline gülümseyerek onu izleyedurdum. Gülüşünü durdurduğunda gözlerini gözlerime kilitledi.

"Umarım kalbine iyi gelirim..."

Dolan gözlerimi önemsemeyip göz devirdikten sonra sıkıca boynuna sarıldım.

Gözlerimden akan yaşlar birer birer elimi ıslatıyordu. Koray'ın sesini duyduğumda burnumu çektim.

"Özlemim..."

Benden ayrılıp yerinde doğruldu. Oturur pozisyon aldığında akan göz yaşlarımı önemsemeyip ona bakmaya başladım. Parmaklarıyla göz yaşlarımı silip elleriyle yüzümü kavradı. Buruk bir gülümseme eşliğinde bana baktığında yerimde doğrulup hızla boynuna sarıldım.

"Seni sevdiğimi unutma..."

Kollarını bana sarıp yanağımı öptükten sonra konuştu.

"Kabul ettim dediğinde o sözü verdin zaten Gönlüm..."

♥️

Odayı toparlarken gözüme beyaz şal çarptı. Gülümseyip elime aldım. Anlamadığım bir şekilde yanımda oluşu hoşuma gidiyordu. İki elimle uzatıp salık olan saçımın üstüne bıraktım. Uçlarından sımsıkı tutup aynada kendimi izlemeye başladım. Sahi neden takılıyordu?

Kıvırcık saçlarımın önlerden gözükmesinin üzerine bir elimle saç tellerimi içine koymaya çalışırken diğer elimle şalın sabit kalması için uğraşıyorum.

Oldu, olmadı derken şal elimden kaydı. Yerle buluştuğunda nefes verip ellerimle yüzümü kapattım.

Başımda hissettiğim hareketlilikle ellerimi yüzümden çektim. Koray elinde tuttuğu şalı başımdayken tatlı gülümsemesi eşliğinde bana bakıyordu. Bakışları saçımı bulduğunda bir eliyle saç tellerimi geriye doğru ittirmeye başladı. Diğer eliyle şalı tutuyordu. Saçımdaki elini çekip şalın diğer ucunu tuttu. Yüzünde belli belirsiz bir ifade yer alırken iki elini çenemin altında birleştirdi.

Gözlerini gözlerime kilitleyerek konuştu.

"Çok güzelsin..."

Başımı eğerek bakışlarımı ondan çekip yüzümdeki gülümseme eşliğinde konuştum.

"Sevdiğimsin..."

Şalın iki ucunu arkaya doğru attırıp yüzümü kavradı. Bu hareketiyle başımı kaldırıp ona baktım. Gözleri gülüyordu. Gözlerine takılı kalırken alnımdan uzunca öptü.

"Karım..."

Ellerini tutup yüzümden çektim. Gülümseyerek bana bakmayı sürdürdüğünde yerimde hafif yükselip boynuna sarıldım. Kollarını bana sarmıştı.

"Kocam..."

♥️

Akşam için ocağa koyduğum yemeklerin altını kapattıktan sonra Koray'a bakmak için merdivenden çıkmaya başladım. Çalışma odasının açık olduğunu gördüğümde gülümseyerek içeriye girdim.

Masanın üzerinde dağınık halde bulunan kağıtları birer birer alıp inceliyordu. O kadar çok odaklanmıştı ki benim geldiğimi bile görmemişti.

Sıkıntılı nefes verip bir kâğıdı rasgele fırlattı. İstemsiz bir anda kağıdı yakaladım. Bakışları beni bulduğunda yüzündeki gülümseme eşliğinde başını kaşıyarak bana baktı.

"Sen burda mıydın?"

Başımı sallayıp gülümseyerek konuştum.

"Yeni geldim. Çok yoğunuz bakıyorum..."

Eliyle saçını karıştırıp yüzünden tatlı gülümsemesini atmadan elini çenesinin altına alıp bana bakmaya başladı. Çok derin bakıyordu.

"Birazdan biter Gönlüm..."

Bu hareketine kısaca gülüp dağınık saçını düzeltmeye başladım. Gülümseyerek ona bakarken telefon sesiyle elimi ondan çektim.

KORAY'DAN

Telefon sesiyle dışardan nefes verdim. Güzel karımdan gözlerimi ayırmayarak telefonu açtım.

"Abi bir gelişme var. Onu söylemek için aradım."

"Dinliyorum..."

Su'yumun gülüşüne takılı kalırken dinlemeye başladım.

"Tanımadığım bir kişiden bahsettim ya abi. Akın Aksoy adını zikretti o şahsın..."

Su'ya belli etmemeye çalışarak masadaki elini kavradım.

"Söyle..."

Fuat'ın konuşması üzerine istemsiz Su'yun elini sıkmıştım.

"Egemen..."

Selamün Aleyküm Kardeşlerim.
Yorumlarınızı bekliyorum 🌸
Artık sıklıkla bölüm atamayacağım. Haftada bir bölüm atmayı düşünüyorum.
Sizden bir ricam var.
Bu hikâyeyi okumasını istediğiniz arkadaşlarınız varsa etiketleyebilir misiniz?
Şimdiden teşekkür ederim.
Kendinize iyi bakın. Allah'a emanet olun 🥀❤️

KOD: HUZURHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin